امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 493079 |
تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401 - 16:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری بیش از ۴۳۳ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در نقاط مختلف این استان خبر داد. به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی ضمن تبریک بابت فرارسیدن ایام‌الله دهه […]

صلح خبر/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری بیش از ۴۳۳ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی ضمن تبریک بابت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است که مبدایی برای تحول در جامعه اسلامی و همچنین بیداری اسلامی در دنیا شد.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه ویژه به جوانان و نیروی انسانی جوان جامعه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: در همین راستا باهدف بهره‌مندی هرچه بیشتر و هدفمند از ظرفیت‌های نیروی جوانان در استان برنامه‌های متنوعی در دو بخش فرهنگی و ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تدوین شده است.

وی افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ۴۳۳ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سطح استان همدان پیش بینی ‌شده است و برنامه های امسال با شعار «ایـران اسـتـوار، ۴۴ سـال افـتـخـار» برگزار می شود.

حقیقی مطرح کرد: از ۴۳۳ برنامه پیش بینی شده ۲۹۴ برنامه در حوزه ورزش، ۶۰ مورد در حوزه فرهنگی و امور جوانان، ۷۶ برنامه همگانی و سه مورد مربوط به بهره برداری و افتتاح پروژه های عمرانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه نقش سازمان‌های مردم‌نهاد جوان و هیات‌های ورزشی در اجرای این برنامه‌ها حائز اهمیت است، گفت: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان خواهد بود و در این راستا برنامه های ویژه ای برای جوانان در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی نواختن زنگ انقلاب اسلامی در زورخانه‌ها و خانه‌های جوان، رژه موتورسوران در ۱۲ بهمن، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری مسابقات قرآنی، افتتاح پنج مرکز مشاوره ازدواج و تعالی خانواده، تولید محتوا در بحث جهاد تبییت در شبکه مجازی، سرکشی و دلجویی از خانواده معزز شهدا و جانبازان، برگزاری همایش های پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی در سطح استان را از مهمترین برنامه‌ها در دهه فجر دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان درباره پروژه های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر مطرح کرد: در بخش عمرانی بهره‌برداری از سه پروژه در دستور کار خواهد بود که زمین چمن مصنوعی فرسفج به همراه بهره برداری رسمی از دو سالن کبدی کبودراهنگ و سالن باستانی مریانج در دستور کار است.

وی همچنین با اشاره به شرکت ورزشکاران استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: آنها مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.

حقیقی با اشاره به نقش مهم و پررنگ بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی در پایان اظهار کرد: میزبانی اردوی تیم ملی کاراته بانوان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی، تجلیل از مادران شهدای گرانقدر از برنامه‌های دهه فجر در حوزه بانوان است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید