امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 57277 |
تاریخ انتشار : 10 اسفند 1394 - 14:41 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

-به گزارش صلح خبر پایگاه پایگاه صلح خبر ایران: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر استان مرکزی، محمد محمدی افزود: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد در محورهای استان مرکزی، ۱۲ پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت، هشت پایگاه سیار و یک پایگاه کوهستان پیش بینی شده است. وی ادامه داد: […]

-به گزارش صلح خبر پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر استان مرکزی، محمد محمدی افزود: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد در محورهای استان مرکزی، ۱۲ پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت، هشت پایگاه سیار و یک پایگاه کوهستان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: ۱۰ پایگاه پشتیبانی هلال احمر نیز در شعب اراک، ساوه، زرندیه، غرق آباد، محلات، خمین، دلیجان، آشتیان، خنداب، شازند و تفرش در ایام نوروز آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

helal ahmar.solhkhabar

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ نفر روز پرسنل، نجات گر و امدادگر این جمعیت در طرح امداد و نجات نوروزی در محورهای مواصلاتی این استان همکاری دارند.

محمدی افزود: این طرح به مدت ۲۱ روز از ۲۴ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه می یابد و در این طرح ۳۱ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه خودروی نجات نیز به کار گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای سرعت بخشی به عملیات امداد و جلوگیری از هدر رفت زمان در سوانح احتمالی، استقرار بالگرد برای خدمات امداد هوایی در محورهای استان پیش بینی شده است. 

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی پرداخت و افزود: این طرح امسال با شعار «بی گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم» در ایام نوروز اجرا می شود.

وی ادامه داد: این طرح در قالب مشارکت سازمان های مرتبط و به همت جوانان جمعیت هلال احمر استان با ایجاد ۲۰ پست ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شعب جمعیت هلال احمر استان و با هدف ارتقای آگاهی و تغییر نگرش شهروندان برای کاهش رفتارهای پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده ها در طول سفر اجرایی می شود.

به گفته محمدی، این طرح نیز از روزهای پایانی امسال آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: جمعیت هلال احمر بنا بر وظیفه ذاتی خود، در چهارشنبه آخر سال نیز در آماده باش است و داوطلبان جوان این جمعیت با توزیع بروشور و ارائه آگاهی های لازم، خطرات حوادث ناشی از چهارشنبه آخر سال را برای خانواده ها و جوانان تشریح می کنند.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید