امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 493249 |
تاریخ انتشار : 12 بهمن 1401 - 23:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران فرمانده سپاه نکا با اعلام اینکه ۱۲۰ برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت دهه فجر در نکا برگزار می‌شود، گفت: در این دهه مبارک افتتاح ۴ واحد مسکن محرومان و ۳ پایگاه مقاومت بسیج به همراه تعداد زیادی برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان نکا برگزار می‌شود. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا […]

صلح خبر/مازندران فرمانده سپاه نکا با اعلام اینکه ۱۲۰ برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت دهه فجر در نکا برگزار می‌شود، گفت: در این دهه مبارک افتتاح ۴ واحد مسکن محرومان و ۳ پایگاه مقاومت بسیج به همراه تعداد زیادی برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت سخن امام را در طول گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی به شکل روزانه از جانب دشمنان شاهد هستیم که علت اصلی دشمنی آنها برای ریشه کن کردن اسلام و اهداف انقلاب است.

علی نجفی با اشاره به اقدام شنیع اتحادیه اروپا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه همواره از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در ولایتمداری و دفاع از حقوق کشور و اسلام متعهد بوده و این پایبندی موجب خشم و نارضایتی دشمنان شد که اقدام اتحادیه اروپا نشان دهنده به اهداف اسلام پایبند بودن سپاه است.

این مسئول به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام و ایران با به کارگیری نقشه‌های خود در صدد ایجاد رخنه و آشوب در کشور بودند اما با بصیرت و ولایتمداری ملت غیور ایران روبرو شدند و مانند گذشته به اهداف خود نرسیدند.

نجفی برنامه‌های دهه فجر در نکا را ۱۲۰ عنوان در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اعلام کرد و گفت:عطر افشانی گلزار شهدا، کارگاه سواد رسانه و جهاد تبیین، برنامه هنری راز ققنوس، یادواره شهدای روستای گلبستان، افتتاح ۴ واحد مسکن محرومین در روستاهای سیاوش‌کلا، نوذرآباد و کمیشان، کارگاه محوری افزایش جمعیت، افتتاح یادمان دو شهید در روستای لایی رودبار و افتتاح ۳ پایگاه مقاومت بسیج در روستاهای درویشان، میانگله و مرداب از سری برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان نکا است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نیز در این دهه مبارک مورد توجه قرار گرفته است که شامل رژه خودرویی و موتوری با عنوان (نسل امام روح‌الله)،مسابقات حوزه‌ای والیبال و جام فوتسال، بحث‌های نهضت روشنگری و جهاد تبیین، کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی و مشاوره زوج‌های جوان، گردهمایی فرماندهان و دهیاران در زرندین سفلی، جشنواره‌های بومی و محلی، قرآنی، یادواره شهدای صنعت، روایتگری شهدا توسط پدر بزرگ‌ها، برنامه ندای الله اکبر و نورافشانی در مزار شهدای گمنام می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید