امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 444013 |
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1400 - 17:00 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر شهروندان فلسطینی با تجمع در مقابل مسجدالاقصی توهین صهیونیست‌ها به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند و نیروهای رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله‌های پلاستیکی به سمت نمازگزاران اقدام به سرکوب آن کردند. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، منابع محلی اعلام کردند، […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

شهروندان فلسطینی با تجمع در مقابل مسجدالاقصی توهین صهیونیست‌ها به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند و نیروهای رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله‌های پلاستیکی به سمت نمازگزاران اقدام به سرکوب آن کردند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، منابع محلی اعلام کردند، نیروهای رژیم صهیونیستی از دروازه السلسله به مسجدالاقصی یورش بردند و به سمت نمازگزاران گلوله پلاستیکی شلیک کردند.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی یورش بردند.

صهیونیست‌ها در نابلس به منطقه شرقی شهرک «سالم» و تعدادی از منازل در این شهرک یورش بردند.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین در طولکرم به منزل رأفت ناصیف، از رهبران جنبش حماس یورش بردند و اقدام به برهم زدن اثاثیه آن کردند.

منابع محلی اعلام کردند، نیروهای رژیم صهیونیستی اقدام به تفتیش و بازرسی منزل ناصیف و منازل نزدیکان وی کردند.

نیروهای رژیم اشغالگر در الخلیل، طارق غریب، از شهروندان فلسطینی را پس از یورش به منزلش در شهرک «ترقومیا» در شهرستان الخلیل بازداشت کردند.

در قدس اشغالی نیز نیروهای رژیم صهیونیستی، عبدالکریم قاعود، نگهبان مسجدالاقصی را پس از ضرب و شتم وی در دروازه السلسله بازداشت کردند.

جوانان فلسطینی ساکن بیت المقدس امروز برای برپایی راهپیمایی از مسجد مبارک الاقصی به سمت باب العامود فراخوان دادند.  این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه به نشانه حمایت از مقام شامخ پیامبر اکرم (ص) و محکومیت توهین شهرک نشینان یهود به ساحت قدسی حضرت محمد (ص) در جریان “راهپیمایی پرچم” در روز سه شنبه گذشته برگزار می‌شود.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که اشغالگران صهیونیست شامگاه دیروز پنجشنبه در جریان تجمع اعتراض آمیز فلسطینیان ساکن قدس در باب العامود که به نشانه اعتراض به این هتاکی‌ها و اهانت‌ها برگزار شده بود، یک جوان فلسطینی را بازداشت و دو تن دیگر را در معرض اقدامات سرکوبگرانه قرار دادند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید