امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 506741 |
تاریخ انتشار : 05 خرداد 1402 - 15:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

نفرات راه یافته به دیدار فینال رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد جام تختی مشخص شدند. به گزارش صلح خبر، نفرات راه یافته به فینال رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد جام تختی که در سالن غدیر ارومیه در حال برگزاری است، معرفی شدند. در مهمترین دیدارهای ۵ وزن دوم این مسابقات، در […]

نفرات راه یافته به دیدار فینال رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد جام تختی مشخص شدند.

به گزارش صلح خبر، نفرات راه یافته به فینال رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد جام تختی که در سالن غدیر ارومیه در حال برگزاری است، معرفی شدند.

در مهمترین دیدارهای ۵ وزن دوم این مسابقات، در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی در دور نخست در مدت زمان دو دقیقه و ۱۱ ثانیه با نتیجه ۱۱ بر صفر محمد برقک را برد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله نیز مقابل علیرضا منصوری نیز در دو دقیقه و ۱۲ ثانیه با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید. یزدانی در فینال به مصاف هادی وفایی پور می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج پس از شکست ۶ بر صفر احمد بذری، در نیمه نهایی مقابل امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای امیدهای جهان با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید و فینالیست شد. در سوی دیگر جدول نیز امیرعلی آذرپیرا ۱۱ بر یک حاجیلوییان را برد و به فینال رسید. به این ترتیب دیدار نهایی این وزن بین گلیج و آذرپیرا برگزار خواهد شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیررضا معصومی دارنده مدال طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان پس از شکست امین طاهری، مقابل یدالله محبی ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

امیرحسین زارع نیز پس از شکست ۷ بر صفر اکبرپور، در نیمه نهایی نیز مقابل مصطفی طغانی ۴ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد تا بعد از ظهر امروز جمعه در دیدار حساس فینال به مصاف امیررضا معصومی برود.

اسامی فینالیست های ۵ وزن دوم این مسابقات به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری – محمد رمضانپور

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی – محمدصادق فیروزپور

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی – هادی وفائی پور

۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج – امیرعلی آذرپیرا

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع – امیررضا معصومی

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید