امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 454902 |
تاریخ انتشار : 29 دی 1400 - 9:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی مربی تیم گل‌گهر سیرجان معتقد است کیفیت فنی تیمش بالاتر از لیگ ایران است و در انتهای فصل جزو سه تیم اول ایران خواهد شد. سعید الهویی پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: به […]

صلح خبر/خراسان رضوی مربی تیم گل‌گهر سیرجان معتقد است کیفیت فنی تیمش بالاتر از لیگ ایران است و در انتهای فصل جزو سه تیم اول ایران خواهد شد.

سعید الهویی پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: به تیم نساجی برای عبور از این مرحله تبریک می‌گویم. متاسفانه اتفاقات عجیبی در چند هفته اخیر برای گل گهر رخ داد و شوک سنگینی به ما وارد شد. تعدادی از بازیکنان را به دلیل سرماخوردگی از دست داده بودیم که بازگشت آنان به شرایط بازی کمی زمان‌بر بود. امیر قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی توانستند برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند تا تیم به لحاظ ذهنی و بدنی به شرایط ایده‌آل این بازی برسد.

وی افزود: در طول ۹۰ دقیقه کیفیت فنی خوبی ارائه دادیم. یک زمانی بازی مالکانه ارائه می‌دهید و تیم حریف دفاع می‌کند و روی ضدحملات برنامه دارد؛ به شما موقعیت گلزنی نمی‌دهد و اینگونه تیم حریف شما را به لحاظ فنی شکست داده است اما در این دیدار با بازی مالکانه به لحاظ فنی شکست نخوردیم. موقعیت‌های زیاد و کافی خلق کردیم که با درخشش گلر حریف، بی‌دقتی و تمرکز پایین بازیکنان آنان را از دست دادیم. در یک لحظه غفلت با یک اشتباه بازی را از دست دادیم. گل سوم نیز در لحظات آشفتگی تیم به ثمر رسید.

مربی تیم گل‌گهر ادامه داد: این شکست درس بزرگی برای تیم ما بود؛ هزینه بزرگی بابت آن پرداخت کرده‌ایم. از جامی حذف شدیم که می‌توانستیم در آن مدعی باشیم و با پنج بازی به لیگ قهرمانان آسیا برسیم. امیدوارم بازیکنان تیم بیاموزند که بازی و کیفیت خوب برای موفقیت کافی نیست. در بازی‌های آتی در تک تک لحظات بازی باید تمرکز کافی داشته و از موقعیت‌های خود استفاده کنیم تا با وجود برتری فنی، زمین را با دست خالی ترک نکنیم.

الهویی در مورد عملکرد داوری گفت: روی صحنه خطای شدیدی که بازیکنان نساجی روی مهدی تیکدری مرتکب شدند، اعتراض داشتیم. تیکدری شاید چند هفته از بازی‌ها را از دست بدهد. بیژن حیدری برای آن صحنه یک کارت زرد در نظر گرفت، در حالی که آن صحنه می‌توانست کارت زرد دوم بازیکن نساجی باشد. به نظرات او احترام می‌گذارم و امیدوارم در بازی‌های آینده موفق باشد.

وی در خصوص مشکلات گل‌گهر خاطرنشان کرد: مشکلاتی که برای بازیکن گابنی به وجود آمد، در شرایط کنونی گل‌گهر تاثیرگذار بوده است. با وجود تلاش باشگاه و امیر قلعه‌نویی آن تصمیمات ضربه سنگینی برای گل‌گهر محسوب می‌شود. ذهن بازیکنان را درگیر کرده اما آن چیزی که باعث شد با وجود برتری فنی از این دیدار پیروز خارج نشویم، بی‌دقتی و بی‌مسئولیتی بازیکنان در ضربات پایانی بود.

مربی تیم گل‌گهر در پاسخ به این سوال که با توجه به از دست رفتن لیگ برتر و جام جذفی برای گل‌گهر مدیران باشگاه تا چه زمانی برای کادر فنی این تیم فرصت خواهند داد، تصریح کرد: گل‌گهر لیگ برتر را از دست نداده است. با توجه به کیفیت فنی تیم ما گل‌گهر حداقل جزو سه تیم اول جدول خواهد بود. یک یا ۲ بازی را می‌توان با کیفیت پایین پشت‌ سر گذاشت و نتیجه گرفت. برخی تیم‌ها حتی در یک نیم‌فصل کیفیت لازم برای صدرنشینی را نداشته‌اند اما در انتهای فصل سقوط کرده‌اند.

الهویی اضافه کرد: به اذعان کارشناسان کیفیت فنی گل‌گهر بالاتر از لیگ برتر ایران است. چیزی که در بازی با نساجی هم شاهد آن بودیم. قطعا در پایان فصل جایگاه خوبی خواهیم داشت. مدیریت باشگاه، امیر قلعه‌نویی و بازیکنان به کیفیت خوب گل‌گهر آگاه هستند. فقط برای موفقیت بازیکنان باید مسئولیت‌پذیری خود را بیشتر کنند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید