امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 477122 |
تاریخ انتشار : 06 مرداد 1401 - 16:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان رئیس هیأت اسکواش استان گلستان، گفت: استان گلستان از ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ تا ۵ شهریور میزبان دوره مربیگری درجه ۲ اسکواش می باشد. اشکان اتحادی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون بالغ بر ۴۵ روز از زمان تحویل هیأت جدید به من می گذرد و زمانی مناسب برای ارائه گزارش […]

صلح خبر/گلستان رئیس هیأت اسکواش استان گلستان، گفت: استان گلستان از ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ تا ۵ شهریور میزبان دوره مربیگری درجه ۲ اسکواش می باشد.

اشکان اتحادی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون بالغ بر ۴۵ روز از زمان تحویل هیأت جدید به من می گذرد و زمانی مناسب برای ارائه گزارش کوتاه مدت است، اظهار کرد: تعریف تشکیلات هیأت استان، معرفی کمیته‌ها و بررسی وضعیت هیأت‌های شهرستانی از مهمترین اقداماتی می باشد که در این مدت انجام شد.

رئیس هیأت اسکواش گلستان با بیان اینکه ایجاد اتحاد و همدلی و استفاده از افراد توانمند و علاقمند از اولویت‌هایی می باشد که می تواند نقش بسزایی را در توسعه این رشته داشته باشد، ادامه داد: هیأت‌های کردکوی و کلاله نیز در حال معرفی اعضای خود هستند و با توجه به پتانسیل‌های موجود در گنبدکاووس، می توان شرایطی را مهیا کرد که این شهرستان به عنوان پایلوت اصلی اسکواش استان گلستان باشد.

وی با اشاره به اینکه طی مدت کوتاه مذکور با چندین نفر از مفاخر و اساتید کشوری برای کمک به این رشته ورزشی رایزنی شده است، خاطر نشان کرد: در همین راستا از حضور فیزیکی و دانش حضوری و غیرحضوری دو روانشناس که از اساتید کشوری فعال در تیم‌های مختلف ملی هستند و مربیان بدنساز و تغذیه نیز بهره مند شدیم.

اتحادی، با تأکید بر اینکه ۸ مربی دارای مدرک رسمی فدراسیون (۵ خانم و ۳ آقا) و دو داور خانم و آقا در زیر مجموعه این هیأت فعالیت می کنند، افزود: بعد از ۱۰ سال “مازیار توسن” از استان گلستان با دعوت و ابلاغیه رسمی به عنوان داور رقابت‌های آسیایی معرفی شد.

وی برگزاری جشنواره‌های پایه را برای نونهالان و سنین پایه بسیار مهم برشمرد و گفت: ما در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران هستیم و از همه ظرفیت‌ها برای تقویت این ارتباط استفاده خواهیم کرد تا سود ناشی از این تعامل هدیه‌ای به اسکواش استان گلستان باشد.

رئیس هیأت اسکواش گلستان، در بخش دیگر سخنان خود به آخرین وضعیت خانه اسکواش گرگان اشاره کرد و توضیح داد: این خانه به دلیل استفاده نامناسب در سالیان گذشته فرسوده شده است و قول‌هایی را برای بازسازی و احیا گرفته‌ایم که تاکنون محقق نشده است، ولی تلاش می کنیم که محقق شود.

وی با بیان اینکه از ۳۱ مرداد تا ۵ شهریور ۱۴۰۱ میزبان دوره مربیگری درجه ۲ اسکواش خواهیم بود، در خصوص آخرین وضعیت جذب اسپانسر برای همراهی تیم‌های ورزشی، تصریح کرد: در حال حاضر ۵ خانم و ۵ آقا از استان گلستان در تیم‌های مختلف کشور و در لیگ حضور دارند که اگر خود استان دارای تیم بود، به طور یقین در خدمت استان خود بودند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید