امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 454857 |
تاریخ انتشار : 28 دی 1400 - 17:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی نساجی از پخش زنده نشدن دیدار تیمش مقابل گل‌گهر گلایه کرد. به گزارش صلح خبر، نساجی امروز(سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با نتیجه ۳ بر یک گل‌گهر را شکست داد. ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: اول باید به هر دو تیم خسته […]

سرمربی نساجی از پخش زنده نشدن دیدار تیمش مقابل گل‌گهر گلایه کرد.

به گزارش صلح خبر، نساجی امروز(سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با نتیجه ۳ بر یک گل‌گهر را شکست داد. ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: اول باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم که جانانه بازی کردند. امیرخان بزرگ و عزیز من است. اصلا دلم نمی‌خواست به گل گهر بخوریم، حتی ترجیح می‌دادم با سپاهان یا سرخابی‌ها بازی کنیم.

او افزود: بازی تمام شد و دیگر باید تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم. این برد را به هواداران مظلوم نساجی تقدیم می کنم. محروم شدن از ورزشگاه‌ها کم بود که حالا محروم شدن از دیدن بازی‌ها اضافه شده و نمی‌دانم چرا به این شکل با هواداران ما برخورد شد.

سرمربی نساجی ادامه داد: بازیکنانم و کادر فنی و تک‌تک اعضای باشگاه، برای موفقیت نساجی که هویت استان مازندران است همچون سرباز تلاش می‌کنند تا خوشحالی را به هواداران هدیه کنیم. مستحق برد پرگل بودیم. بازی پایاپایی بود و در نیمه دوم با تغییراتی که در نوع بازی انجام دادیم به گل رسیدیم. حتی موقعیت‌های بیش‌تری برای گلزنی داشتیم. مخصوصا در ۲۰ دقیقه پایانی موقعیت‌های‌مان زیاد شد ولی نباید فراموش کنیم که برد ما، چیزی از ارزش‌های قلعه نویی و تیمش کم نمی‌کند. او پرافتخارترین مربی لیگ است و بزرگ همه ماست.

الهامی بیان کرد: امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم و به جایگاه مدنظرمان برسیم. به تیم داوری هم خسته‌ نباشید می‌گویم، صحنه‌ای که اعتراض کردم مربوط به آفساید بود و به حق بود اما از حیدری که شخصیت و کاریزمای کاملی برای داوری دارد، تشکر می‌کنم.

او در ادامه درباره قانون لغو برگزاری اردوهای خارجی گفت: مساله مدیریتی است اما باید بپذیریم که شرایط جوی و کمبودی که در زیرساخت‌های موجود در کشور هست، کار را سخت می‌کند. الان دیگر نمی‌شود اردبیل و سرعین و … اردو برگزار کرد. ۳ سال بعد از کرونا هیچ زمین باکیفیتی نداریم. استادیوم‌های نقش جهان و امام رضا استثنا هستند که اینقدر خوب مانده‌اند. واقعا لذت می‌بریم که در مشهد بازی می‌کنیم. مایه مباهات است برای ما که در این ورزشگاه و در شهر امام رضا بازی می‌کنیم. این زمین مال تمام زائران امام رضاست و زحمات آستان قدس بر کسی پوشیده نیست.

هم‌چنین مدیر رسانه‌ای نساجی درباره پخش زنده نشدن این دیدار گفت: قرار بود بازی از شبکه ورزش پخش شود اما برای بار دوم صدا و سیما در حق هوادار نساجی کم لطفی می‌کند. بازی مس رفسنجان از چهار شبکه پخش می‌شود ولی بازی ما از هیچ شبکه‌ای پخش نمی‌شود. بازی نساجی و گل گهر حساس نبود؟ هواداران ما مظلومند و حق حضور در ورزشگاه را ندارند ولی صدا و سیما این شکلی برخورد می‌کند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید