امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 481323 |
تاریخ انتشار : 17 شهریور 1401 - 10:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پیشکسوت باشگاه تراکتور معتقد است که زمان به این باشگاه کمک می‌کند تا دوباره به یکی از مدعیان لیگ برتر فوتبال تبدیل شود. مرتضی اسدی، پیشکسوت تراکتور در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره عملکرد این تیم در پنج هفته ابتدایی که به پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم منتهی شد، اظهار کرد: به نظرم تراکتور […]

پیشکسوت باشگاه تراکتور معتقد است که زمان به این باشگاه کمک می‌کند تا دوباره به یکی از مدعیان لیگ برتر فوتبال تبدیل شود.

مرتضی اسدی، پیشکسوت تراکتور در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره عملکرد این تیم در پنج هفته ابتدایی که به پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم منتهی شد، اظهار کرد: به نظرم تراکتور فصل را بد شروع نکرد و در ادامه شرایطش بهتر شد. در هفته پنجم یک پیروزی خارج از خانه داشت که اولین پیروزی‌اش بود. تراکتور در این بازی فوتبال خوبی به نمایش گذاشت. البته نمی‌توان از نمایش خوب آلومینیوم گذشت. تراکتور فعلا کار دارد و نیاز به زمان است. ان‌شاءالله رفته رفته کادر فنی و بازیکنان نسبت به هم شناخت پیدا کنند و نتایج بهتری کسب شود.

او درباره عملکرد خریدهای جدید تراکتور به خصوص ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین گفت: به نظرم تراکتور خریدهای خوبی داشت. این تیم باتوجه به کمبود بازیکنی که فصل گذشته داشت، بازیکنان قابلی را گرفته است که مثمر ثمر هستند. به نظرم باید به سرمربی و کادر فنی و بازیکنان جدید وقت داد. آن‌ها از فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف آمده‌اند و نیاز به زمان دارند که با شرایط ایران وفق پیدا کنند. قطعا با کمک پرشورها که همیشه و هر کجایی حامی تراکتور هستند، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

کاپیتان اسبق تراکتور در واکنش به کنار گذاشتن سعید واسعی توسط بردیف به خاطر مسائل انضباطی بیان کرد: قطع به یقین هر باشگاهی برای خودش قانون و مقرراتی دارد. بازیکن چون در سطح حرفه‌ای بازی کند، باید همه چیزش حرفه‌ای باشد. من نمی دانم چه اتفاقی افتاده اما به نظرم باید انضباط حرف اول را در تیم بزند، چرا که اگر انضباط برقرار باشد، فوق‌العاده به تیم کمک می‌کند.

اسدی افزود: احترام گذاشتن به تصمیمات مربی و باشگاه باید در ارجحیت قرار بگیرد. در قرارداد هیچ بندی وجود ندارد که بازیکن در همه بازی‌ها بازی کند، پس بازیکن باید تلاش کند و تلاش کند که به جایگاهشان برسد. در نهایت باید به تفکرات مربی احترام گذاشت.

او در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از آینده تراکتور در لیگ بیست و دوم توضیح داد: ما خوشبین هستیم. تیم‌های رقیب هم هزینه کرده‌اند و به دنبال کسب نتیجه هستند. بازیکنان و مربیان خوبی وارد لیگ برتر شده‌اند. امسال، چو سال قبل از جام جهانی است، هیجان زیادی بر لیگ برقرار است. تمام نفرات به دنبال این هستند که خودشان را نشان دهند. فکر می‌کنم تیم تراکتور هم جزو مدعیان قرار می‌گیرد و فقط نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید