امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 410644 |
تاریخ انتشار : 04 دی 1399 - 7:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر کنسول KFConsole؛ گیمینگ با طعم بال سوخاری! شهر سخت‌افزار: در یک اتفاق باورنکردنی «سلطان مرغ سوخاری» کنسول بازی ۴K معرفی کرد و حالا می‌دانیم مونولیت‌های اسرار آمیز از کجا آمده اند. کنسول بازی KFConsole با استفاده از سخت افزار‌های دسکتاپ طراحی شده و بسیار قوی‌تر و بهتر از پلی […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

کنسول KFConsole؛ گیمینگ با طعم بال سوخاری!

شهر سخت‌افزار: در یک اتفاق باورنکردنی «سلطان مرغ سوخاری» کنسول بازی ۴K معرفی کرد و حالا می‌دانیم مونولیت‌های اسرار آمیز از کجا آمده اند. کنسول بازی KFConsole با استفاده از سخت افزار‌های دسکتاپ طراحی شده و بسیار قوی‌تر و بهتر از پلی استیشن ۵ یا ایکس باکس سری ایکس است. در ادامه به معرفی و مشخصات کنسول بازی وسوسه انگیز KFConsole با پشتیبانی از گیمینگ ۴K، مانیتور‌های ۲۴۰ هرتزی و Ray Traicng می‌پردازیم.

کنسول بازی KFConsole؛ گیمینگ ۴K با طعم بال سوخاری!

کنسول بازی KFConsole در همکاری با غول‌هایی، چون ایسوس، کولرمستر و سیگیت طراحی شده و سازنده آن ادعا می‌کند بهتر از هر کنسول دیگری در دنیا است. به وضوح KFC در حوزه کنسول تخصص ندارد، اما همکاری با غول‌های سخت افزار تضمین بخش نبود مشکلات است.

کنسول بازی KFConsole؛ گیمینگ ۴K با طعم بال سوخاری!

طراحی کنسول KFConsole از ظرف مرغ کنتاکتی الهام گرفته شده است. با این حال در اصل شاهد یک کامپیوتر آماده بر پایه مینی پی سی‌های NUC ۹ Extreme اینتل با یک کارت گرافیک GeForce RTX ۳۰ ساخت ایسوس هستیم.

کنسول بازی KFConsole؛ گیمینگ ۴K با طعم بال سوخاری!

KFC به منظور استخراج نهایت کارایی سخت افزار‌های بکار رفته بدون از کنترل خارج شدن دمای آنها، سراغ کمپانی کولر مستر رفته است و محفظه خنک سازی Chicken Chamber را طراحی کرده‌اند.

کنسول بازی KFConsole؛ گیمینگ ۴K با طعم بال سوخاری!

شاید بیشتر شبیه به شوخی به نظر برسد، اما این کنسول دارای یک در کشویی است که گیمر‌ها می‌توانند بال مرغ را داخل آن قرار دهند تا حین بازی کردن توسط گرمای قطعات سخت افزاری گرم شود سپس آن را میل کنند!

کنسول بازی KFConsole؛ گیمینگ ۴K با طعم بال سوخاری!

کنسول بازی KFConsole از یک SSD پرسرعت NVMe با ظرفیت ۱ ترابایت بهره می‌برد که ساخت سیگیت است. KFC ادعا می‌کند این کنسول بهترین در دنیا است و به گیمر‌ها امکان گیمینگ با نرخ فریم دهی ۲۴۰ فریم در ثانیه، لذت بردن از Ray Tracing و البته بازی کردن روی تلویزیون‌های ۴K را می‌دهد.

کنسول بازی KFConsole؛ گیمینگ ۴K با طعم بال سوخاری!

خبر بد اینکه هنوز سخنی از عرضه تجاری کنسول بازی KFConsole، زمان عرضه احتمالی و قیمت آن به میان نیامده است.

کنسول بازی KFConsole؛ گیمینگ ۴K با طعم بال سوخاری!

به نظر می‌رسد طراحی این کنسول بیشتر یک حرکت تبلیغاتی برای KFC باشد و عرضه تجاری آن متصور نیست. در هر صورت این یک حرکت جالب است. تیزر منتشر شده نشان می‌دهد مونولیت‌های اسرار آمیز در اصل یک حرکت تبلیغاتی برای کنسول بازی KFConsole بوده اند.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید