امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 273342 |
تاریخ انتشار : 29 فروردین 1398 - 16:36 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر ‌ براساس جلسه روزهای گذشته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه با متولیان موقوفات استان تهران کمک‌های نقدی و غیرنقدی تهیه و به صورت خودجوش به منطقه سیل‌زده استان خوزستان فرستاده شد. به گزارش صلح خبر، مجتبی عبدالهی در حاشیه ارسال کمک‌های متولیان موقوفات استان تهران به استان خوزستان […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

‌ براساس جلسه روزهای گذشته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه با متولیان موقوفات استان تهران کمک‌های نقدی و غیرنقدی تهیه و به صورت خودجوش به منطقه سیل‌زده استان خوزستان فرستاده شد.

به گزارش صلح خبر، مجتبی عبدالهی در حاشیه ارسال کمک‌های متولیان موقوفات استان تهران به استان خوزستان درباره کمک‌های اداره اوقاف استان تهران گفت: با توجه به تصمیماتی که در ستاد کمک‌رسانی به سیل زده‌های استان‌های خوزستان و لرستان گرفته شد، قرار بر این شد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به عنوان پشتیبان این دو استان باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس در تمام امامزادگان نسبت به نصب پلاکارد و جایگاه ویژه و همچنین اطلاعات‌رسانی لازم برای جمع‌آوری کمک به هموطنان اتفاقات خوبی رخ داد، ضمن اینکه تمام همکاران ما نیز با تلاش شبانه‌روزی در کنار هموطنان به جمع‌آوری و اطلاع رسانی در این راستا پرداختند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران تاکید کرد: تا به حال چندین نوبت کمک‌ها نیز به استان لرستان و خوزستان ارسال شده است. همچنین چندین کار خوب نیز اتفاق افتاده است که بر اساس آن در یک جلسه‌ای که با متولیان موقوفات برگزار شد یک همت و همدلی رخ داد که بر اساس آن یکسری اقلام به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

عبدالهی یادآور شد: نمونه این کمک‌رسانی‌ها شامگاه چهارشنبه (۲۸ فرودین‌ماه) است که به ترتیب یکسری مبالغ نقدی و غیر نقدی شامل اقلام بهداشتی، فرش، پتو و…. به استان خوزستان ارسال خواهد شد. موقوفات با توجه به نیازمندی‌هایی که مطرح بود و از خوزستان به ما اطلاع‌رسانی شده بود اقلامی را تهیه و به این استان ارسال کردند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با متولیان موقوفات داشتیم و اعضای ۴۰ موقوفه حضور داشتند این تصمیمات اتخاذ شد و امروز این کمک‌های غیرنقدی که در حال حاضر شاهد آن هستیم از میان ده موقوفه و متولیان استان تهران تهیه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در مورد کمک‌رسانی به استان گلستان خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت مشترک در همه استان‌ها فعالیت خوبی داشته ولی ریاست سازمان تاکید داشتند این موضوع اطلاع نشود و یا منبع اطلاع‌رسانی آن سازمان نباشد.

عبدالهی اعلام نمود: تمام سازمان‌های اوقاف در استان‌های کشور نقش خوبی ایفا کردند و تمام امامزادگان ما در سراسر کشور به خصوص در گلستان کار کمک‌رسانی کردند و اسکان خانواده‌ها را داشته و تمام امامزادگان در گلستان و شرق مازندران شروع به اسکان و پخت غذا کردند و هر آنچه در توان داشته گذاشتند.

وی اضافه کرد: در این میان قرار است استان تهران معین استان خوزستان و لرستان باشد، این بدین معنا نیست که استان‌ها دیگر فعالیت ندارند بلکه سایر استان‌های ما نیز معین چند استان هستند و ما هم این دو استان را داریم و این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید