امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 489660 |
تاریخ انتشار : 11 آذر 1401 - 0:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در بازی نوساناتی رخ می‌دهد که یکی از علل آن کمبود بازیکن است. این موضوع به تیم فشار می‌آورد و برای بازیکنان مصدوم، جایگزین نداریم. به گزارش صلح خبر، فرزاد کوهیان – سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن، پس از پیروزی ۸۵ بر ۶۴ برابر مس رفسنجان در چارچوب هفته دهم […]

صلح خبر/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در بازی نوساناتی رخ می‌دهد که یکی از علل آن کمبود بازیکن است. این موضوع به تیم فشار می‌آورد و برای بازیکنان مصدوم، جایگزین نداریم.

به گزارش صلح خبر، فرزاد کوهیان – سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن، پس از پیروزی ۸۵ بر ۶۴ برابر مس رفسنجان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر بسکتبال درباره این رقابت، اظهار کرد: در حمله هماهنگی بهتری داشتیم و شوت‌هایمان منطقی‌تر وارد حلقه می‌شد. در دفاع نیز خوب عمل کرده و درمجموع این عملکرد خوب باعث پیروزیمان شد. البته نوساناتی داشتیم که طبیعی است و مس رفسنجان هم تیم خوبی است که نمی‌توان از آن غافل شد.

وی افزود: بازیکنانم حرفه‌ای هستند و شرایط را درک می‌کنند. تعداد بازیکنان تیم کم است و آسیب‌دیدگی هم داریم. به همین دلیل برای بازیکنانی که مصدوم می‌شوند، جایگزین نداریم و در تمام بازی، فشار روی ما وجود دارد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: یکی از دلایل نوسان همین کمبود است که امیدوارم در آینده تیم تقویت شود و با آرامش در مسابقات حاضر شویم.

کوهیان با اشاره به جدیدترین جذب ذوبی‌ها تصریح کرد: با جذب دو بازیکن جوان از تیم‌های پایه قصد داشتیم در تمرینات از آن‌ها استفاده کنیم، به مربیان پایه بها دهیم و بازیکنان بدانند دیده می‌شوند، اما زمان و کار زیادی می‌خواهیم تا این دو بازیکن به سطح تیم برسند.

وی تاکید کرد: برای مسابقات غرب آسیا باشگاه ذوب‌آهن تصمیماتی گرفته که فدراسیون هم در جریان آن است. برای این رقابت‌ها به بازیکن خارجی نیاز داریم زیرا رقابت‌ها بین‌المللی است و شوخی‌بردار نیست.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: هفته گذشته یکی از تیم‌های هم‌گروهی ما یک بازیکن از NBA به تیم خود اضافه کرده و همه تیم‌ها با آمادگی کامل برای این مسابقات می‌آیند. با توجه به تغییر روند مسابقات و جایزه نقدی خوبی که برای غرب آسیا تعیین شده، بعضی تیم‌ها حتی بازیکن خارجی خود را هم عوض کردند.

کوهیان اضافه کرد: مسابقات غرب آسیا بین‌المللی است و اینکه بخواهیم فقط شرکت کنیم، منطقی نیست زیرا تاثیرات منفی برای تیم ما در لیگ دارد که باید این قضیه عمیق‌تر بررسی شود.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید