امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 493283 |
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1401 - 11:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمان در دومین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار کرمان دو پروژه در رفسنجان کلنگ‌زنی شد. به گزارش صلح خبر، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، استاندار کرمان صبح امروز ۱۳ بهمن‌ماه به رفسنجان سفر کرد و در بدو ورود به این شهر به همراه امام جمعه و جمعی از […]

صلح خبر/کرمان در دومین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار کرمان دو پروژه در رفسنجان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش صلح خبر، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، استاندار کرمان صبح امروز ۱۳ بهمن‌ماه به رفسنجان سفر کرد و در بدو ورود به این شهر به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان گلزار شهدای رفسنجان را گلباران کردند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سپس دو پروژه دهکده ورزشی و جابجایی مهمان‌شهر را کلنگ زنی کرد.

دهکده ورزشی به مساحت ۱۲ هکتار است که فاز اول آن در ۱۴۰۲ با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود و فاز دوم هم در ۱۴۰۳ با ۵۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود. در این دهکده زیرساخت‌های ورزشی اعم از ورزش اسب‌سواری، سالن‌های رزمی و … ایجاد می‌شود.

پروژ بعدی مهمان‌شهر بود که در کمربندی سرچشمه و یزد کلنگ‌زنی شد. در این پروژه ۱۴۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود که اعتبار در نظر گرفته شده برای آن ۵۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری است.

شهردار رفسنجان در این مراسم با بیان این‌که ۴۰‌ سال است که وعده جابجایی مهمان‌شهر توسط مسئولین شهرستان داده شده، اظهار کرد: از استاندار، فرماندار و شورای تأمین تشکر می‌کنم که در این قضیه با شهرداری همکاری کردند.

مجید کهنوجی افزود: ساماندهی از این‌جا آغاز می‌شود که با احداث مهمان‌شهر جدید، اتباع به مکان جدید منتقل شوند، ضمن این‌که دولت با راه‌اندازی اطلس شناسایی اتباع، کسانی که دارای مجوز نیستند را شناسایی کند.

وی با یادآوری این‌که جابجایی مهمان‌شهر جزء وظایف شهرداری نیست، تصریح کرد: باتوجه به این‌که این موضوع دغدغه و مطالبه مردم بود جابجایی مهمان‌شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت و در همین ایام عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که مهمان‌شهر جدید در زمینی به‌مساحت ۱۲ هکتار در جاده کمربندی سرچشمه تا یزد قرار دارد و پنج کیلومتر تا مهمان‌شهر جدید فاصله دارد، افزود: مهمان‌شهر جدید ۵۰۰۰ میلیار ریال سرمایه‌گذاری نیاز دارد.

شهردار رفسنجان با اشاره به این‌که پیش‌بینی احداث مهمان‌شهر جدید سه‌ساله بود، خاطرنشان کرد: با این حال به‌صورت سه‌شیفته کار می‌کنیم و این پروژه را در شهریور ۱۴۰۲ تحویل خواهیم داد. البته یکسری کارها از جمله ساخت اماکن عمومی مانند مرکز اداری، مدرسه، مرکز بهداشت و … بر عهده فرماندار و دولت از محل اعتبارات شهرستان است.

به‌گزارش صلح خبر، بازدید از تصفیه‌خانه آب مرکزی شهر رفسنجان، افتتاح تله‌متری شرکت آبفا، بازدید از بیمارستان تسکین و روستای راویز از دیگر برنامه‌های امروز استاندار کرمان در شهرستان است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید