امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 489264 |
تاریخ انتشار : 05 آذر 1401 - 14:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان، کرمان را پیشرو در آزادسازی زندانیان دانست و بیان کرد: در استان کرمان از سال 1388 این امر خیرخواهانه آغاز شده و تاکنون حدود 4200 مددجوی زندانی استان با اعتبار بالغ بر 1100 میلیارد تومان آزاد شده اند. سردار محمدعلی نظری ظهر امروز پنجم آذرماه در آئین آزادسازی زندانیان […]

صلح خبر/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان، کرمان را پیشرو در آزادسازی زندانیان دانست و بیان کرد: در استان کرمان از سال 1388 این امر خیرخواهانه آغاز شده و تاکنون حدود 4200 مددجوی زندانی استان با اعتبار بالغ بر 1100 میلیارد تومان آزاد شده اند.

سردار محمدعلی نظری ظهر امروز پنجم آذرماه در آئین آزادسازی زندانیان معسر استان کرمان به مناسبت هفته بسیج گفت: مردم یاری، مردم مداری و مردم یاوری از جمله منش های سردارحاج قاسم سلیمانی بود.
طبق اعلام فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امروز 21 مددجوی زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان آزاد می شوند و در مجموع بدهی این افراد 4 میلیارد و 750 میلیون تومان بوده که 2 میلیارد و 375 میلیون تومان آن در قالب صلح و سازش و 400 میلیون تومان از محل کمک خیرین، بسیجیان و بسیج حقوقدانان و مابقی آن نیز از طریق تسهیلات قرض الحسنه و ستاد دیه پرداخت شده است.
او می افزاید: پویش آزادسازی زندانیان از اولین سالگرد شهادت سردار دل ها آغاز شده و در اولین سالگرد این شهید والا مقام به مناسبت 63 سالگی ایشان زمینه آزادسازی 63 زندانی فراهم شد و در سال قبل 370 زندانی معسر جرائم غیرعمد نیز در استان کرمان آزاد شدند.
نظری ادامه می دهد: از ابتدای امسال تاکنون 47 نفر مددجوی زندان های استان کرمان آزاد شدند و امروز نیز 21 نفر دیگر به آغوش گرم خانواده خود برمی گردند.
او کرمان را پیشرو در آزادسازی زندانیان دانست و بیان کرد: در کرمان از سال 1388 این امر خیرخواهانه آغاز شده و تاکنون حدود 4200 مددجوی زندانی استان با اعتبار بالغ بر 1100 میلیارد تومان آزاد شده اند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از رهایی سه نفر از محکومین قصاص نفس با پرداخت دیه به شکات خبر داد.
او معرفی وکیل رایگان به زندانیان و پیگیری تحصیل فرزندان زندانیان، توزیع بسته های حمایتی به خانواده مددجویان و … را از جمله اقدامات بسیجیان در هفته بسیج امسال برشمرد و عنوان کرد: در هفته مقاومت در دی ماه امسال نیز 63 مددجوی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد خواهند شد.
همچنین حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در این آئین فرمایشات مقام معظم رهبری را بسیار ارزشمند دانست و گفت: فرمایشات امروز مقام معظم رهبری فتح باب جدیدی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نظام در کشور خواهد بود.
«کاهش جمعیت کیفری، توسعه صلح و سازش و اجرای سیاست های مانع از زندانی شدن افراد معسر از جمله برنامه های سند تحول قضایی است و همچنین ترویج فر هنگ صلح و سازش در جامعه امروز یکی از اهداف قوه قضائیه است و ستاد دیه در آزادسازی زندانیان معسر نقش آفرینی می کند.» این مطلب بخشی دیگر از سخنان حمیدی در گلزار شهدا و در جوار مرقد سردار دلها بود.
او کمک به مردم و رفع مشکلات آنها را از جمله خصوصیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: بخش زیادی از بدهی 21 زندانی که امروز آزاد می شوند، از طریق صلح و سازش به اخذ رضایت شکات منتهی شده است.انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید