امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 354379 |
تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1399 - 14:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر اردن از کاهش محدودیت اعمال شده بر رفت‌وآمد در چهار استان جنوبی این کشور خبر داد. به گزارش صلح خبر، به نقل از القدس العربی، امجد العضایله، وزیر مشاور و سخنگوی دولت اردن در امور رسانه‌ها اعلام کرد که محدودیت‌های رفت‌وآمد در چهار استان جنوبی که هیچ مورد […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

کاهش محدودیت‌های تردد در چهار استان اردن

اردن از کاهش محدودیت اعمال شده بر رفت‌وآمد در چهار استان جنوبی این کشور خبر داد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از القدس العربی، امجد العضایله، وزیر مشاور و سخنگوی دولت اردن در امور رسانه‌ها اعلام کرد که محدودیت‌های رفت‌وآمد در چهار استان جنوبی که هیچ مورد مبتلا به ویروس کرونا در آنها ثبت نشده است، کاهش می‌یابد.
العضایله در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد، تصمیمی مبنی بر تعدیل و کاهش محدودیت‌های رفت‌وآمد در استان‌های «الکرک»، «الطفیله» و «معان» واقع در جنوب اردن از ابتدای صبح روز چهارشنبه آتی گرفته شده است و اقدامات مشابهی در استان «العقبه» نیز از ابتدای صبح روز یکشنبه اتخاذ شده است.
وی همچنین تصریح کرد، تمامی استان‌های دیگر کشور بسته خواهند شد و شهروندان از ساعت ۱۰ صبح تا شش عصر اجازه رفت‌وآمد در این استان‌ها را دارند.
العضایله تاکید کرد، با هرگونه اقدامی که با دستورالعمل‌های صادر شده در این چهار استان تعارض داشته باشد، برخورد خواهد شد.
در استان‌های جنوبی اردن مانند استان‌های العقبه، الطفیله، معان و الکرم تاکنون هیچ مورد مبتلا به ویروس کرونا ثبت نشده است.
از سوی دیگر، طارق الحموری، وزیر صنعت و تجارت اردن اعلام کرد که دولت اردن به مغازه‌های تجاری و صنعتی از روز سه‌شنبه اجازه فعالیت خواهد داد.
الحموری در کنفرانسی مطبوعاتی خاطرنشان کرد، از روز سه شنبه مغازه‌های فروش و نگهداری رایانه‌ها، دستگاه‌های تلفن همراه، جواهر فروشی ها، لوازم التحریر فروشی ها، عینک فروشی، فروشگاه‌های برقی و الکتریکی، کافی‌شاپ ها، مکانیکی ها اجازه بازگشایی خواهند داشت.
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید