امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 492420 |
تاریخ انتشار : 05 بهمن 1401 - 15:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کردستان رئیس هیات والیبال استان کردستان، گفت: فرآیند ثبت‌نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر (متولدین ۱۱ دی‌ماه ۱۳۸۶ به بعد) طی فراخوانی از ۲۶ آذرماه تا سوم دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و حدود هزار بازیکن از سراسر کشور برای حضور در این تیم ثبت نام کردند. امید […]

چهارمین اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال با حضور ۲۲ بازیکن در سنندج برگزار می‌شود

صلح خبر/کردستان رئیس هیات والیبال استان کردستان، گفت: فرآیند ثبت‌نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر (متولدین ۱۱ دی‌ماه ۱۳۸۶ به بعد) طی فراخوانی از ۲۶ آذرماه تا سوم دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و حدود هزار بازیکن از سراسر کشور برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

امید مهتاب،در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: والیبال استان کردستان دارای استعداد های خوبی است که می‌توانند در آینده در سطوح بالای کشوری فعالیت کنند.

وی افزود: در یکسال اخیر فعالیت‌های بنیادی در والیبال استان کردستان انجام شده است که با برنامه ریزی های دقیق شاهد توسعه بیشتر این رشته در کردستان هستیم.
رئیس هیات والیبال استان کردستان با تاکید بر این مهم که توجه به والیبال پایه از اولویت های این رشته است، بیان کرد: ترکیب جدید هیات والیبال استان کردستان از افراد مجرب و توانمند تشکیل شده است که در راستای کشف استعداد و نخبه پروری برنامه ریزی و فعالیت های فنی خوبی انجام داده اند.
وی به میزبانی شهرستان سنندج در چهارمین اردوی گزینشی تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر ایران اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های هیات والیبال ارتباط نزدیک و تعامل با فدراسیون است که بر همین اساس با تلاش هایی که انجام شد توانستیم شرایط میزبانی اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال را برای اولین بار در کردستان فراهم بکنیم.
مهتاب ضمن تشکر از فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، گفت: صحت‌سنجی بازیکنان داوطلب حضور در این تیم از نظر میزان قد و تاریخ تولد از ۱۰ تا ۱۷ دی ازسوی هیأت‌های استانی انجام و فهرست تأیید شده نهایی برای فدراسیون والیبال و کادر فنی تیم ملی زیر ۱۶ سال ارسال شد.
وی افزود: چهارمین اردوی گزینشی تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر ایران روز پنج‌شنبه ۶ بهمن از ساعت ۱۱ در مجموع ورزشی تختی واقع در شهر سنندج، خیابان فیض‌آباد، خیابان ورزش برگزار می‌شود و ۲۲  استعداد از استان‌های کرمانشاه، کردستان و همدان برای تست به این اردوی یک روزه دعوت شدند.
رئیس هیأت والیبال استان کردستان در ادامه عنوان کرد: در سه اردوی گزینشی قبل که ۲۰ دی (سالن فلاحت کرج)، ۲۲ دی (سالن فدراسیون در تهران) و یکم بهمن (سالن شاهدیه یزد) برگزار شد، ۱۸۱ بازیکن از استان‌های یزد، البرز، زنجان، قزوین، سمنان، قم و تهران دعوت شدند.
مهتاب افزود: ارائه بیمه ورزشی برای دعوت شدگان الزامی است و با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور همراهان در سالن تست‌گیری ممنوع است.
وی با اشاره به اینکه دعوت شدگان برای پاسخ‌گویی به سئوالات احتمالی می‌توانند با شماره تماس ۰۹۰۱۴۹۰۱۷۹۴ علی استعدادی سرپرست تیم ملی زیر ۱۹ سال تماس بگیرند، گفت: علی قنبری، دانیال حاجیان، آرین شاه‌ویس زاد، سهند رنجبری، محمدحسین عربیان، آژوان مرادی، سروش سلطان پناهی و امیررضا رضایی هم هشت بازیکن دعوت شده از استان کردستان به چهارمین اردو هستند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید