امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 377537 |
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1399 - 7:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله مدیا صلح خبر چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳) برترین‌ها: خیلی از این سریال‌ها را شاید دیده باشید، همه نامدار و شناخته‌شده هستند، اما اینجا جهت یادآوری گذاشته‌ایم بنا را هم بر گیرایی و جذابیت گذاشتیم، سریال‌هایی که اگر جهانشان را درک کنید، همتا ندارند. ویچر «The […]

به گزارش مجله مدیا صلح خبر

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

برترین‌ها: خیلی از این سریال‌ها را شاید دیده باشید، همه نامدار و شناخته‌شده هستند، اما اینجا جهت یادآوری گذاشته‌ایم بنا را هم بر گیرایی و جذابیت گذاشتیم، سریال‌هایی که اگر جهانشان را درک کنید، همتا ندارند.

ویچر «The Witcher»

ویچر یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام-فانتزی می‌باشد که توسط لورن اشمیت هیسریچ برای شبکه نت فلیکس ساخته شده است. این سریال برگرفته از مجموعه رمانی به همین نام، اثر آندژی ساپکوفسکی نویسنده لهستانی می‌باشد.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

داستان سریال

گرالت ریویا، یک شکارچی هیولای تنها، در تقلا است تا جایگاه خود را در دنیایی بیابد که در آن مردم معمولا خبیث‌تر از هیولا‌ها هستند. اما وقتی سرنوشت او را به سمت یک جادوگر قوی، و یک پرنسس جوان با رازی خطرناک می‌برد، تقدیر این سه بر آن می‌شود که اقلیمی که هر لحظه خطرناک‌تر و خشن‌تر می‌شود را باهم طی کنند.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

مردم این سریال را پاسخ نتفلیکس به «بازی تاج و تخت» می‌دانند. «ویچر» هم مانند «بازی تاج و تخت» می‌خواهد مخاطب را به مکان‌هایی شگفت‌انگیز و عجیب ببرد، از جمله مجارستان که تولید این سریال در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ در آن‌جا کلید خورد. چند ماه بعد تولید به جزایر قناری اسپانیا رسید و به سمت گرن کاناریا، لا پالما، و لا گومرا پیش رفت.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)


پسر‌ها «The Boys»

سریال پسر‌ها به کارگردانی اریک کریپک در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال کارل اوربان، جک کوید، آنتونی استار، ارین موریارتی، دومینیک مک الیگوت به هنرمندی پرداخته‌اند.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

داستان سریال

گروهی از شورشی‌های خطرناک که به «پسرها» معروف هستند، می‌خواهند ابرقهرمانانی را که از توانایی هایشان سوء استفاده می‌کنند، نابود کنند.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

سریال پسر‌ها گرچه پُر از ابرقهرمانانِ دروغین است، اما خودِ سریال همچون ابرقهرمانِ راستینی است که با روایتِ ضدجریانِ اصلی‌اش، ما را از چنگالِ مارول و دی‌سی نجات می‌دهد. همراه زومجی باشید.


نگهبانان «Watchmen»

سریال نگهبانان به کارگردانی دیمون لیندلوف در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، یحیی عبدالمتین دوم، اندرو هوارد به هنرمندی پرداخته‌اند.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

داستان سریال

در سال ۱۹۷۷ پس از اعتراضات گستردهٔ مردم، سناتور «کین» قانونی در مجلس می‌گذراند که به موجب آن فعالیت قهرمان‌های نقابدار گروه نگهبانان ممنوع اعلام می‌شود. پس از آن، عده‌ای از نگهبانان بازنشسته می‌شوند و عده‌ای برای دولت کار می‌کنند و تنها یکی از آنان به اسم «رورشاخ» به‌طور غیرقانونی به فعالیت ادامه می‌دهد.

در اکتبر ۱۹۸۵، وقتی آمریکا و شوروی در دوران جنگ سرد به سر می‌برند، ادوارد بلیک به قتل می‌رسد و رورشاخ کشف می‌کند که او یکی از نگهبانان به نام «کمدین» است که برای دولت کار می‌کرده. رورشاخ که اعتقاد دارد قتل کمدین حرکتی برای نابود کردن قهرمانان است، به سایر نگهبانان: نایت آول دوم، آزیمندیس، دکتر منهتن و سیلک اسپکتر دوم هشدار می‌دهد؛ اما کسی او را جدی نمی‌گیرد.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

سریال با نمایش یک جنایت بزرگ آغاز میشود، یک کشتار نژاد پرستانه در شهری در اوکلاهما آمریکا در سال ۱۹۲۰ این کشتار و در ادامه خشونتی که در آغاز به نمایش در میاید نوید یک سریال خشن، جدی و واقع گرایانه را به مخاطب میدهد، واقع گرایی و دوری از شعار که همیشه از اصول شبکه‌ی hbo بوده است.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)


خدایان آمریکایی «American Gods»

خدایان آمریکایی نام مجموعه تلویزیونی برگرفته از کتابی به همین نام از نیل گیمن است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. اگر پایه‌ی یک فانتزی پست‌مدرنِ دیوانه‌وار و عجیب هستید، پس این سریال را نباید از دست بدهید.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

داستان سریال

داستان اصلی مجموعه دربارهٔ شخصیتی به نام شد و مون می‌باشد که به سه سال حبس در زندان محکوم شده‌است. در حالی که تنها چند روز از دوران محکومیت او باقی مانده، شد و به دلیل کشته شدن همسرش زودتر از زندان آزاد می‌شود. او سپس با فردی به نام چهارشنبه آشنا شده که به او پیشنهاد کار می‌دهد. چهارشنبه در ظاهر فرد حیله‌گری به نظر می‌رسد که به دنبال استخدام شد و به عنوان محافظ خود است؛ ولی در واقع او یکی از خدایان به نام اودین است. چهارشنبه در حال مسافرت به دور آمریکا و جمع کردن خدایان قدیم است که اکنون خود زندگی آمیخته با سبک زندگی آمریکایی دارند، تا برای رودرویی با خدایان جدید، از جمله خدای تکنولوژی و رسانه، که هر روز قوی‌تر می‌شوند آماده شوند.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

«خدایان آمریکایی» یکی از عجیب و غریب‌ترین افتتاحیه‌هایی را دارد که این اواخر دیده‌ام. سریال از همان اولین دقایقش فاش می‌کند که با کسی شوخی ندارد و در محدوده‌ی «اکستریم مطلق» سیر می‌کند. کارگردانی پرتحرک و طیف رنگی قرمز و تاریکی که از «هانیبال» به یاد داریم، با قدرت در اینجا هم حضور دارند. «خدایان آمریکایی» به‌طرز «بازی تاج و تخت»‌واری اسطوره‌شناسی و دنیای غنی و کاراکتر‌های عجیب و غریب و جور واجور و پرتعدادی دارد و بزرگ‌ترین دستاورد قسمت اول این است که هیچ‌وقت سردرگم‌کننده احساس نمی‌شود.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)


سرگذشت ندیمه «The Handmaid’s Tale»

سرگذشت ندیمه مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی‌ست که بر اساس رمان معروف سرگذشت ندیمه، اثر مارگارت اتوود، نویسندهٔ کانادایی ساخته شده‌است. معمولا سریال‌هایی که بر اساس یک رمان ساخته می‌شوند از داستان و پایه قوی‌تری برخوردارند.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

داستان سریال

این مجموعه تلویزیونی آینده‌ای تیره و تار را به تصویر می‌کشد که در آن پس از یک جنگ داخلی، آمریکا تحت تسلط یک حکومت تمامیت‌خواه قرار گرفته. حکومت قوانینی بی‌رحمانه را علیه شهروندان به اجرا می‌گذارد و حقوق آن‌ها را در همه عرصه‌ها پایمال می‌کند. در این حکومت که «گیلاد» نامیده می‌شود آزادی‌های فردی نابود شده و منتقدان و مخالفان به سرعت کشته یا زندانی می‌شوند.

در چنین فضایی یکی از بحران‌های مهم اداره کشورعقیم بودن بسیاری از شهروندان است که در اثر بیماری‌های واگیردار و بحران‌های زیست محیطی پدید آمده. در این میان زنان بارور که از طبقات نوکیسه و ثروتمند جدید نیستند برای زاد و ولد ثروتمندان به عنوان ندیمه به خانه ثروتمندان و قدرتمندان فرستاده می‌شوند. «سرگذشت ندیمه» روایتی است که از چشم‌انداز یکی از همین ندیمه‌ها بیان می‌شود.

چند سریال «خفن» که ندیدنش عمر را بر فنا می‌دهد (۳)

منبع :Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید