امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 227572 |
تاریخ انتشار : 07 فروردین 1397 - 10:51 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ پیوستن گوگل به فناوری بلاک چین به گزارش صلح خبر؛ گوگل با ایجاد یک خط مرتبط با فناوری بلاک چین برای خدمات مختلف آنلاین خود، رسماً به این فناوری وارد شده است. فناوری بلاک چین برای رمزنگاریارزهای دیجیتال همچون بیت کوین استفاده میشود و استفاده گوگل از آن به این معنا نیست که این […]

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛

پیوستن گوگل به فناوری بلاک چین

به گزارش صلح خبر؛ گوگل با ایجاد یک خط مرتبط با فناوری بلاک چین برای خدمات مختلف آنلاین خود، رسماً به این فناوری وارد شده است. فناوری بلاک چین برای رمزنگاریارزهای دیجیتال همچون بیت کوین استفاده میشود و استفاده گوگل از آن به این معنا نیست که این شرکت در حال ایجاد ارز دیجیتالی جدید است.

 

پیوستن گوگل به فناوری بلاک چین

 

طبق گزارش بلومبرگ، گوگل در حال ساخت صفحه اسناد دیجیتالی است که میتواند برای اهداف مختلفی همچون حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران مورد استفاده قرار بگیرد. گوگل در کنار استفاده شخصی، در نظر دارد تا این برنامه خود را در اختیار اشخاص ثالث نیز قرار دهد تا از آنها در ارسال و بررسی معاملات استفاده کنند. علاوه بر این، گوگل قصد دارد تا نسخه ای دیگر از این فناوری را به شرکت های دیگر عرضه کند تا در سرورهای خود مورد استفاده قرار دهند.

بسیاری از کارکنان گوگل در چند ماه گذشته بر روی فناوری بلاک چین کار کرده‌اند. بسیاری از افراد درون گوگل بر این باورند که خط سرویس های ابری این شرکت کاملاً متناسب با فناوری بلاک چین هستند، اما گوگل هنوز آماده انتشار رسمی نیست.

با این وجود، یکی از سخن گویان گوگل به بلومبرگ میگوید که این شرکت در حال کار بر روی این فناوری است:

“مانند بسیاری از فناوری های جدید، ما پتانسیل استفاده از بلاک چین را در تیم های مختلفی مورد بررسی قرار داده‌ایم. اما خیلی زود است که بخواهیم در مورد هر گونه استفاده یا برنامه احتمالی صحبت کنیم.”

رشد فناوری بلاک چین، فرصت ها و چالش های بسیاری را پیش روی شرکت های پیشتاز همچون گوگل قرار داده است. در یک سو، این فناوری سبب میشود که گوگل راهی امن تر برای ذخیره اطلاعات کاربران را پیش روی خود ببیند که هم به سود گوگل و هم به سود مشتریان است. در سوی دیگر، ظهور این فناوری سبب شده است که استارت آپ ها بتوانند آسان تر با گوگل رقابت کرده و موقعیت رهبری این شرکت در بازار را تضعیف کنند.

گوگل همانند هر شرکت قدرتمند دیگر، راهکاری کلیدی برای مقابله با استارت آپ ها و رقبای خود دارد، آن هم خریداری این شرکت هاست. در سال ۲۰۱۷، گوگل سرمایه گذاری عظیمی را بر روی استارت آپ هایی که در حوزه فناوری بلاک چین و اسناد دیجیتال فعالیت میکنند، انجام داد. این شرکت امریکایی، ممکن است هم اکنون چیزی را برای ارائه نداشته باشد، اما بدون شک در حال کار بر روی پروژه بزرگی است.

 

منبع:www.digitaltrends.com

سرويس اخبار روز خبرگزاري صلح خبر

اگر فيلم يا فيلم يا تصاويري داريد که تمايل داريد با ديگران به اشتراک بگذاريد، از بخش خبرنگاران صلح خبر براي ما ارسال نماييد. تا پس از بررسي در مجله مديا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمايل داشته باشيد با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاوير و فيلم ها و فيلم هاي خودتان، قوانين و عرف را رعايت نماييد تا قابليت پخش داشته باشند.

خبرنگاران پايگاه تحليلي خبري صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید