امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 506676 |
تاریخ انتشار : 04 خرداد 1402 - 23:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید درباره انتخاب داور دربی، فدراسیون هر تصمیمی بگیرد، به آن احترام خواهند گذاشت. به گزارش صلح خبر، افشین پیروانی پس از صعود تیمش به فینال جام حذفی گفت: خدا را شکر که بازی خوبی را انجام دادیم. همیشه بعد از قهرمانی تیم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد اما همه باانگیزه […]

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید درباره انتخاب داور دربی، فدراسیون هر تصمیمی بگیرد، به آن احترام خواهند گذاشت.

به گزارش صلح خبر، افشین پیروانی پس از صعود تیمش به فینال جام حذفی گفت: خدا را شکر که بازی خوبی را انجام دادیم. همیشه بعد از قهرمانی تیم انگیزه‌اش را از دست می‌دهد اما همه باانگیزه بودیم و برابر تیم خوب هوادار عالی بازی کردیم. برای ما همه بازی‌ها مهم است و با تمام قدرت می‌رویم تا فینال را ببریم و قهرمان شویم.

او ادامه داد: ما با همه خوش‌وبش می‌کنیم و دوست هستیم. شاید داخل زمین رقابتی وجود داشته باشد اما بیرون از رفیق هستیم. من مخلص همه هستم و به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تلاشم را می‌کنم تیمم موفق از زمین خارج شود.

پیروانی درباره تونل‌زدن بازیکنان تیم هوادار برای سرخ‌ها به مناسبت قهرمانی‌شان در لیگ برتر عنوان کرد: ما از آنها ممنون هستیم و ثابت کردند که روح جوانمردانه دارند و از باشگاه هوادار، تصمیم‌گیرنده، مربی و بازیکنان این تیم ممنون هستم که همین کار باعث شد تنش‌های داخل زمین به حداقل برسد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره تکرار دربی در فینال جام حذفی گفت: من در جام جهانی و بازی حساسی چون ایران و استرالیا بازی کردم اما بهترین اتفاق ورزشی من این است که گل پیروزی برابر استقلال را زدم و قهرمان شدیم و در همان بازی گونه من شکست. لذت خوبی دارد و امیدوارم این اتفاق برای بازیکنان فعلی ما هم رخ دهد.

پیروانی درباره درخواست حریف برای استفاده از داور خارجی یا علیرضا فغانی برای دربی گفت: همین دیروز دو پنالتی برای نساجی نگرفته‌اند. دشمن فرضی برای خود درست نکنیم. در نهایت تصمیم‌گیرنده ما نیستیم و هر چه باشد، احترام می‌گذاریم. همان طور که در طول فصل مدعی بودند که از داوری ضربه خورده‌اند، سود هم کردند و در نهایت به هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد، احترام خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید