امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 73187 |
تاریخ انتشار : 01 فروردین 1395 - 12:33 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

پیام نوروزی پایگاه خبری صلح خبر پیام نوروزی پایگاه خبری صلح خبر توسط مسئول دفتر ریاست پایگاه خبری صلح خبر ایران منتشر گردید. در پیام نوروزی پایگاه خبری صلح خبر آمده است : ” همچنانکه بهار دمیدن روح تازه در جان طبیعت فسرده در زمستان است امیدواریم سال جدید سال شکوفایی و رونق اقتصادی و خروج […]

پیام نوروزی پایگاه خبری صلح خبر

پیام نوروزی پایگاه خبری صلح خبر توسط مسئول دفتر ریاست پایگاه خبری صلح خبر ایران منتشر گردید. در پیام نوروزی پایگاه خبری صلح خبر آمده است : ” همچنانکه بهار دمیدن روح تازه در جان طبیعت فسرده در زمستان است امیدواریم سال جدید سال شکوفایی و رونق اقتصادی و خروج از رکود باشد. ” در بخشی دیگر آمده است : ” رجاء واسع داریم با اتکال به ذات اقدس الهی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری ، همدلی و همکاری قوای 3 گانه و مقامات و مسئولین ، وحدت و همت ملی ، می توانیم در سال اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل از فرصت ها و ظرفیت های موجود برای جهش اقتصادی و تغییر وضیت اقتصادی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر و آحاد ملت بهره گیریم. “

پیام نوروزی پایگاه خبری صلح خبر

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز پیغام آور مهر و دوستی و محبت و زیبایی بهار در طبیعت رخوت زده در سرمای خشن زمستان است. طبیعت رخت سرسبزی و طراوت بر قامت زمین افسرده و خمیده می افکند و باران الهی وفور نعمت را نغمه می سازد. چه زیباست مهر ورزیدن و عاشقانه زیستن در بهار و آموختن صلح خبر و دوستی و مهربانی ، در دورانی که خشونت و جنایت تیتر هر روز اخبار است.

نوروز به ما می آموزد که می توان تغییر کرد و می توان امید را در هر سو جویید و ایرانیان چه زیبا این امید را هر ساله جشن می گیرند و عزیز می شمارند. این ایام فرخنده همراه است با سالروز ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و مزین به نام بانوی دو عالم است.

سال 95 در پس حماسه های سیاسی 22 بهمن ماه و هفتم اسفندماه فرا رسیده است. بدیهی است حضور هوشمندانه و صبورانه ملت در پای صندوق های رای در هفتم اسفند ماه 94 و خلق حماسه سیاسی در شرایط بغرنج منطقه و اوضاع نابسامان اقتصادی داخلی بیان یک خواسته مشخص برای تغییر اوضاع اقتصادی و بهبود معیشت و ارتقاء هر روزه جایگاه علمی و اقتدار ایران عزیز در منطقه و جهان است. همچنانکه بهار دمیدن روح تازه در جان طبیعت فسرده در زمستان است امیدواریم سال جدید سال شکوفایی و رونق اقتصادی و خروج از رکود باشد. تغییر اوضاع کنونی با شعار و حرف میسر نخواهد بود و همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشته اند باید اقدامات مشخص و معین را دنبال نمود. تغییر باید در افزایش قدرت خرید اقشار ضعیف و متوسط جامعه رخ دهد. نباید از نظر دور داشت که رونق اقتصادی یعنی گشایش در سفره آحاد مردم .

رجاء واسع داریم با اتکال به ذات اقدس الهی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری ، همدلی و همکاری قوای 3 گانه و مقامات و مسئولین ، وحدت و همت ملی ، می توانیم در سال اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل از فرصت ها و ظرفیت های موجود برای جهش اقتصادی و تغییر وضیت اقتصادی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر و آحاد ملت بهره گیریم.

در پایان ضمن عرض تبریک مجدد فرا رسیدن سال جدید و ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) ، آرزوی سعادتمندی و توفیق روزافزون برای آحاد ملت را از درگاه باریتعالی مسئلت می نماییم.

السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة، فاطمة المرضیّه، بنت رسول الله، صلّی الله علیه و آله. و السّلام علی ولیّ الله الأعظم، ارواحنا فداه و عجّل الله فرجه

پایگاه خبری بین المللی صلح خبر

دفتر ریاست

1395/01/01

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید