امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 492364 |
تاریخ انتشار : 05 بهمن 1401 - 4:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

روند رو به رشد سپاهان با ژوزه مورایس، باشگاه و هواداران طلایی‌پوشان را نسبت به آینده امیدوار کرده است. به گزارش صلح خبر، سپاهانی‌ها با پیروزی مقابل استقلال ۳۰ امتیازی شدند و تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفتند. طلایی‌پوشان تا این هفته از رقابت‌ها ۸ پیروزی، ۶ […]

روند رو به رشد سپاهان با ژوزه مورایس، باشگاه و هواداران طلایی‌پوشان را نسبت به آینده امیدوار کرده است.

به گزارش صلح خبر، سپاهانی‌ها با پیروزی مقابل استقلال ۳۰ امتیازی شدند و تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفتند. طلایی‌پوشان تا این هفته از رقابت‌ها ۸ پیروزی، ۶ تساوی و دو شکست را به ثبت رساندند؛ عملکردی که امیدواری هواداران این تیم را دو چندان کرده است.

پس از پروژه ناتمام باشگاه سپاهان با محرم نویدکیا، این باشگاه برای بهبود عملکرد خود، ترمیم نقاط ضعف و رقابت برای کسب عنوان قهرمانی به سراغ گزینه‌های خارجی رفت و پس از مذاکره با چند مربی خارجی در نهایت با ژوزه مورایس، دستیار سابق مورینیو به توافق رسید.

در سوابق سرمربی‌گری مورایس هدایت تیم‌هایی مانند چونبوک موتورز کره جنوبی، آنتالیا اسپور ترکیه، آ. ا.ک آتن، الهلال و الشباب عربستان دیده می‌شد و این مربی سابقه قهرمانی در لیگ کره جنوبی در فصل‌های ۲۰۱۹-۲۰۱۸ و ۲۰۲۰-۲۰۱۹، قهرمانی در جام حذفی کره جنوبی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به همراه تیم چونبوک هیوندایی موتورز و قهرمانی لیگ برتر عربستان در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به همراه تیم الهلال را در کارنامه خود داشت. عملکرد پر بار این مربی نگاه‌ها را به سمت سپاهان معطوف کرد.

پروژه سه ساله سپاهان با ژوزه مورایس به نتیجه می‌رسد؟

محرم نویدکیا در دو فصل و نیم حضور روی نیمکت سپاهان و در ۷۵ بازی میانگین امتیازی ۱.۸۸ را به ثبت رساند و طلایی‌پوشان در لیگ بیست‌ویکم در رده سوم و در لیگ بیستم در رده دوم جای گرفتند. ژوزه مورایس، مربی پرتغالی میانگین امتیازی ۲.۰۰ را تا این هفته از رقابت‌ها به ثبت رسانده و این عملکرد مورد رضایت مدیریت این باشگاه قرار گرفته است. سپاهانی‌ها با تغییر مربی خود توانستند تا حدودی به هدف خود دست پیدا کنند.

مورایس در دوره موفقی که با چونبوک موتورز داشت، میانگین امتیازی ۲.۰۴ را به ثبت رساند. عملکردی که باعث شد این تیم کره‌ای دو بار کی لیگ و یک بار جام حذفی این کشور را فتح کند. با وجود فراز و نشیب طلایی‌پوشان در اوایل فصل و با گذشت ۱۶ هفته ، آن‌ها روند رو به رشدی را طی کردند و اکنون در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارند.

پروژه ۳ ساله سپاهان به نتیجه می‌رسد؟

حالا به نظر می‌رسد با ادامه این روند رو به رشد، پروژه سه ساله مورایس و باشگاه سپاهان نتیجه بهتری را نسبت به سال‌های قبل به ثبت خواهد رساند. مورایس نسبت به این پروژه سه ساله خوش‌بین است و در این رابطه عنوان کرده “ارتباط خوب و هماهنگی با باشگاه دارد و در انتهای این برنامه سه ساله به نتایج و اهداف مدنظرشان خواهند رسید.”

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید