امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 57486 |
تاریخ انتشار : 28 بهمن 1394 - 23:57 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

پایگاه خبری صلح خبر در همایش اقوام و طوایف حزب اعتدال و توسعه پایگاه خبری صلح خبر در همایش اقوام و طوایف حزب اعتدال و توسعه در روز پنج شنبه 28 بهمن ماه 1394 با استقبال مسئول بازرسی و حراست کانون اقوام و طوایف حضور یافت. در این همایش که در هتل لاله با حضور […]

پایگاه خبری صلح خبر در همایش اقوام و طوایف حزب اعتدال و توسعه

پایگاه خبری صلح خبر در همایش اقوام و طوایف حزب اعتدال و توسعه در روز پنج شنبه 28 بهمن ماه 1394 با استقبال مسئول بازرسی و حراست کانون اقوام و طوایف حضور یافت.

در این همایش که در هتل لاله با حضور بیش از 500 نفر از اقوام و طوایف سراسر کشور برگزار گردید شخصیت های سیاسی و اجتماعی و هنرمندان حضور داشتند.

برخی از چهره های حاضر در این همایش به ایراد سخنرانی در رابطه با فعالیت ها و اهداف کانون اقوام و طوایف پرداختند و از تمامی حاضرین از اقوام مختلف ایرانی دعوت کردند تا با حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند ماه اتحاد و همبستگی ملت و اقوام ایرانی را به سراسر جهان نشان دهند.

آقای دکتر واعظی وزیر ارتباطات و آقای بانک از جمله مهمانان ویژه این همایش بودند. آقایان محمدعلی وکیلی , بهروز نعمتی و خانم ها فریده اولادقباد ، سیده فاطمه حسینی ، پروانه سلحشوری ، فاطمه سعیدی ، پروانه مافی ، فاطمه ذوالقدر و چند شخصیت دیگر به ایراد سخنرانی پرداختند.

حضور پایگاه خبری صلح خبر در همایش اقوام و طوایف

 

حضور پایگاه خبری صلح خبر در همایش اقوام و طوایف

 

همایش اقوام و طوایف

 

همایش اقوام و طوایف

 

همایش اقوام و طوایف

 

همچنین در این مراسم گروه موسیقی اقوام و طوایف برنامه های متنوعی از اقوام مختلف کشور از جمله لرستان، کردستان،خراسان،مازندران،گیلان و هرمزگان را به زبان و گویش محلی اجرا نمودند.

همایش اقوام و طوایف

 

همایش اقوام و طوایف

این همایش باشکوه با سخنرانی ریاست کانون اقوام و طوایف حزب اعتدال و توسعه جناب آقای خدایی در مورد برنامه های کانون اقوام و طوایف حزب اعتدال و توسعه و لزوم شرکت تمامی اعضا و اقوام  در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان و سپس مراسم ضیافت ناهار به پایان رسید.

روابط عمومی و امور بین الملل پایگاه خبری صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید