امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 443994 |
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1400 - 12:54 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر اجرای عمومی نمایش های «مرفی» در تالار سایه و «مرگ گرم» در تالار قشقایی مجموعه  تئاتر شهر تمدید شد. به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی نمایش های «مرفی» به کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه و «مرگ گرم» به کارگردانی محمدرضا […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

پایان «جنگ و صلح خبر» و ادامه «مرفی» و «مرگ گرم»

اجرای عمومی نمایش های «مرفی» در تالار سایه و «مرگ گرم» در تالار قشقایی مجموعه  تئاتر شهر تمدید شد.

به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی نمایش های «مرفی» به کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه و «مرگ گرم» به کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر در تالار قشقایی تئاتر شهر تا روز چهارم تیرماه تمدید شد. این درحالی است که تئاتر موزیکال «جنگ و صلح خبر» به کارگردانی میثم یوسفی روز دوشنبه سی و یکم خرداد ماه به اجرای خود در تالار چهارسو پایان می دهد.  
نمایش «مِرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی تا روز چهارم تیر ماه هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۸:۴۵  با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. 
نمایش «کنسرت مرگ گرم» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمدرضا عطایی فر نیز تا روز چهارم تیر ماه  ساعت ۱۸ به مدت زمان ۱۲۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان اجرای خود را در تالار قشقایی تئاتر شهر ادامه می دهد.
در تالار چهارسو تئاتر موزیکال «جنگ و صلح خبر» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی تا روز دوشنبه ۳۱ خرداد ،  ساعت ۱۹ ، مدت زمان ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه می رود.
اجرای این  سه اثر نمایشی در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت پنجاه درصدی تالارها و موارد مربوط به فاصله گذاری براساس شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید