امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 506001 |
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1402 - 8:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: برای اولین بار در مسابقات روستایی از ویدئوچک استفاده کردیم تا اعتراضات داوری به حداقل برسد. علیرضا پسندیده در گفت‌وگو با صلح خبر، طی ۵ ماهی که سرپرستی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی را برعهده گرفته‌ام، متاسفانه با یکسری بدهی‌های مالیاتی در […]

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: برای اولین بار در مسابقات روستایی از ویدئوچک استفاده کردیم تا اعتراضات داوری به حداقل برسد.

علیرضا پسندیده در گفت‌وگو با صلح خبر، طی ۵ ماهی که سرپرستی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی را برعهده گرفته‌ام، متاسفانه با یکسری بدهی‌های مالیاتی در حدود ۲ میلیارد تومان که مربوط به سالهای گذشته است و جریمه نیز به آنها خورده بود، مواجه شدم که برای جلوگیری از مسدود شدن حساب فدراسیون یک بخشی از آنها پرداخت شد و برای بخش دیگر نیز با پیگیری قانونی که از طریق سازمان امور مالیاتی داشتیم قرار بر این شد تا لایحه‌ای تنظیم کنیم تا به آن مافیت مالیاتی بخورد.

وی همچنین به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور چوب کشی و استفاده از ویدئو چک برای اولین بار در رقابتهای ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی، گفت: این رقابتها با حضور ۱۵۸ ورزشکار مرد در ورزشگاه آزادی برگزار شد که استفاده از ویدئو چک برای اولین بار در این رقابتها شرایطی را فراهم کرد تا با کمترین اعتراضات از سوی داوری مواجه شویم.

سرپرست فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازیهای بومی و محلی با اشاره به اعزام ۶ ورزشکار روستایی برای اولین بار به رقابتهای مینی فوتبال در ترکیه خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها موفق به برگزاری رشته مینی فوتبال در جام پرچم شدیم که دستاورد آن دعوت ۶ ورزشکار روستایی به تیم ملی و اعزام به رقابتهای بین‌المللی ترکیه است.

پسندیده در پاسخ به این پرسش که جام پرچم امسال با حضور چند رشته ورزشی برگزار می‌شود، افزود: امسال به جز مینی فوتبال ۴ رشته دیگر نیز در جام پرچم به رقابت خواهند پرداخت و سعی داریم این رقابتها را پویاتر و با کیفیت بهتری برگزار کنیم.

وی در خصوص زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون، اظهار کرد: منتظر تایید صلاحیت ها از سوی کمیسیون تطبیق و مراجع ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان هستیم تا زودتر انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید