امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 50543 |
تاریخ انتشار : 20 بهمن 1394 - 16:36 | ارسال توسط :
0
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش صلح خبر پایگاه خبری صلح خبر ایران: قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم بر اساس طرحی که به مجلس ارائه شد و اکنون در حال بررسی است، در سال آینده یک میلیون اشتغال در کشور ایجاد شود. به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن فیروزآبادی امروز در جشنواره ورزشی کارگران همراه […]

به گزارش صلح خبر پایگاه خبری صلح خبر ایران:

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم بر اساس طرحی که به مجلس ارائه شد و اکنون در حال بررسی است، در سال آینده یک میلیون اشتغال در کشور ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن فیروزآبادی امروز در جشنواره ورزشی کارگران همراه با تقدیر از مدال آوران ورزش کارگری استان اصفهان با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و با بیان اینکه مبدا انقلاب، عنایت الهی بوده است، اظهار کرد: سال 94 را با یک گام بزرگ و به دنبال حداقل یک دهه تلاش در احقاق حق هسته‌ای پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در حال حاضر ایران در باشگاه هسته‌ای جهانی و با توانایی تولید سوخت هسته‌ای مورد پذیرش جامعه بین المللی قرار گرفته است. امیدواریم خداوند پاداش سختی‌ها را در سال 95 به مردم ایران بدهد.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شرایط پسابرجام در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بزرگترین مشکلات اجتماعی مانند بیکاری تحصیل کردگان و فقر توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی به فعالیت‌های ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: فدراسیون ورزش کارگری در سال جاری به عضویت رسمی فدراسیون جهانی کارگری درآمده است و در المپیاد جهانی کارگری که در ایتالیا برگزار شد، ورزشکاران حوزه کار و کارگری حضور فعالی داشتند.

فیروزآبادی افزود: برای یادگاری این سفر به اصفهان برای تکمیل یکی از پروژه‌های ورزشی کار و کارگری در استان اصفهان مساعدت خواهیم کرد.

هم‌چنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: پژوهشهای بسیاری در حوزه معیشت مردم و جامعه انجام شده است و خروجی تمامی این پژوهش‌ها به دو رکن وضعیت رفاه، معیشت مردم و جامعه و توجه به نشاط مردم و جامعه است.

غلامعلی قادری، افزود: در صورتی که به این دو رکن توجه شود بهره وری در جامعه افزایش خواهد یافت و معیشت کارگران و وضعیت کار و کارگری بهبود می‌یابد.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید