امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 507400 |
تاریخ انتشار : 10 خرداد 1402 - 12:06 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب در خصوص آخرین وضعیت انتقال نمایشگاه ها به شهرآفتاب توضیحاتی ارائه کرد. عباس تقدسی نژاد در گفت‌وگو با صلح خبر، در خصوص آخرین وضعیت انتقال نمایشگاه ها به شهرآفتاب گفت: دادستان کل کشور با توجه به اعتراضات مردمی در این خصوص وارد شده و دادستان نامه‌ای به معاون اول ریاست جمهوری ارسال […]

مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب در خصوص آخرین وضعیت انتقال نمایشگاه ها به شهرآفتاب توضیحاتی ارائه کرد.

عباس تقدسی نژاد در گفت‌وگو با صلح خبر، در خصوص آخرین وضعیت انتقال نمایشگاه ها به شهرآفتاب گفت: دادستان کل کشور با توجه به اعتراضات مردمی در این خصوص وارد شده و دادستان نامه‌ای به معاون اول ریاست جمهوری ارسال کردند.

وی با بیان اینکه به نوعی مدعی العموم وارد مسئله نمایشگاه ها شده تا مسئله انتقال نمایشگاه ها تعیین تکلیف شود، ادامه داد: همیشه یک بهانه برای عدم انتقال نمایشگاه ها به شهرآفتاب وجود داشته که شهرآفتاب به لحاظ فضای نمایشگاهی نمی‌تواند پوشش خوبی بدهد که برای حل این موضوع با کمک شهردار و شورای شهر با اختصاص بودجه مطلوب، ساخت و ساز فضاهای جدید را شروع کردیم و تقریبا تا اواسط سال جاری، حدود ۳۶ هزار متر به فضای نمایشگاهی اضافه خواهیم کرد.

تقدسی نژاد با تاکید بر اینکه امسال را سال توسعه فضای نمایشگاهی در نظر گرفتیم، افزود: با این توسعه عملا همه نمایشگاه های کشور قابلیت اجرا در سالن‌های نمایشگاهی شهرآفتاب را بدست می آورند. هرچند که توانایی برگزاری نمایشگاه کتاب و نفت را در شهرآفتاب داشتیم تا اما بخشی را در ساختمان تجارت جهانی برگزار کنیم که کارشناس نمایشگاه نفت آن را رد کردند.

به گفته مدیرعامل شهر آفتاب، با ساخت ساختمان جدید براساس استاندارهای نمایشگاهی دیگر شهرآفتاب به طور کامل آمادگی میزانی از هر نمایشگاه را دارد.

وی در مورد آمادگی شهرآفتاب با تاکید بر اینکه صرف نظر از ساختمان تجارت جهانی برای نیمه دوم سال آمادگی برگزاری کلیه نمایشگاه تهران را داریم، افزود: در حال حاضر نیز ۲۵ هزار متر فضای مفید نمایشگاهی داریم و حدود ۸۰درصد نمایشگاه ها در کشور کمتر از ۲۵ هزار متر نیاز به فضا و غرفه دارند و اگر امروز همه نمایشگاه به شهرآفتاب منتقل شود تا ۲۵ هزار متر آمادگی داریم، اما در مورد پوشش نمایشگاه های بزرگ نیز در اواسط سال‌جاری آمادگی پاسخگویی به نمایشگاه های بزرگ را داریم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید