امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 470403 |
تاریخ انتشار : 05 خرداد 1401 - 19:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/لرستان مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ورزش به بستر آماده برای پرورش فکری و جسمی جوانان بوده و ورزش کارگری آماده‌ترین بخش در این امر است. کمال تنها در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران خرم‌آباد و بروجرد با بیان اینکه احداث اماکن ورزشی فرهنگی در استان‌ها برای استفاده بهینه […]

صلح خبر/لرستان مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ورزش به بستر آماده برای پرورش فکری و جسمی جوانان بوده و ورزش کارگری آماده‌ترین بخش در این امر است.

کمال تنها در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران خرم‌آباد و بروجرد با بیان اینکه احداث اماکن ورزشی فرهنگی در استان‌ها برای استفاده بهینه کارگران است اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین جامعه کار و تلاش لازم و ضروری است امام باید زمینه‌های سهل‌الوصول بودن و استفاده بهینه از امکانات ورزشی و ورزش را برای کارگر و خانواده‌های ایشان فراهم کرد.

وی بر ارتقاء فضای تفریحی و زیباسازی و توجه بیشتر به جامعه کارگری در بحث ورزش و نشاط تأکید و تصریح کرد: سلامتی و شادابی کارگران ارتباط مستقیمی با سلامتی جامعه دارد چون چرخ تولید و اقتصاد کشور به دست این قشر عظیم و پرتلاش به حرکت در می‌آید پس هرچقدر این قشر شاداب‌تر باشند جامعه دارای شادابی بیشتری خواهد شد.

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با همه توان به توسعه و نوسازی مجموعه‌های ورزشی استان و همکاری و هماهنگی بیشتر برای استفاده قشر کارگران از این امکان ورزشی فرهنگی تلاش خواهیم کرد.

تنها و هیئت همراه در ادامه سفر به لرستان با حضور در فینال مسابقات فوتبال کارگران بروجرد که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شده بود، با تقدیر و تشکر از توجه ویژه جهانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به ورزش کارگری، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از تیم فوتبال کارگران شرکت داروسازی اکسیر که در این دوره از مسابقات، مقام قهرمانی را کسب کرده بود تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است در پی بازدید استانی مدیرکل امور ورزشی وزارت مردم و هیئت همراه به لرستان، ضمن بازدید از مجموعه ورزشی تفریحی استان در جهت استفاده بهینه و مفید از قشر شریف کارگر تأکیدات لازم را به متولیان امور ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید