امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 492878 |
تاریخ انتشار : 09 بهمن 1401 - 23:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/البرز رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان البرز با تاکید بر اینکه هنوز ورزش جزو ضرورت‌های جامعه محسوب نمی‌شود بیان کرد: مردم یکی از دلایل ورزش نکردنشان را گران بودن لوازم همچون کفش و لباس ورزشی به جز دیگر ادوات ورزشی می‌دانند. به گزارش صلح خبر، علیرضا رحمتی روز یکشنبه  نهم بهمن ماه  در نشست […]

صلح خبر/البرز رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان البرز با تاکید بر اینکه هنوز ورزش جزو ضرورت‌های جامعه محسوب نمی‌شود بیان کرد: مردم یکی از دلایل ورزش نکردنشان را گران بودن لوازم همچون کفش و لباس ورزشی به جز دیگر ادوات ورزشی می‌دانند.

به گزارش صلح خبر، علیرضا رحمتی روز یکشنبه  نهم بهمن ماه  در نشست خبری با خبرنگاران  اظهارکرد: پایگاه های ویژه ورزش همگانی  در زندان‌های استان  با همکاری هیات ورزش های همگانی و سازمان زندان ها شکل خواهد گرفت.

 وی افزود: یکی دیگر ازبرنامه ها این هیات  توسعه فعالیت های بدنی در مراکز زندان ها است که  برای این برنامه ها تفاهم نامه هایی نیز منعقد شده بر همین اساس کمیته فعالیت های بدنی زندان ها نیز فعال شده است.

رئیس هیات ورزش های همگانی به توسعه فعالیت بدنی در ادارات اشاره کرد و گفت:  در نظر داریم تا با هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و استفاده از مربیان کارآزموده در ساعات کاری کارکنان بتوانیم بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه فعالیت بدنی مفید  را در ادارات اجرایی کنیم.

رحمتی بیان کرد: این برنامه ها با حمایت فدراسیون همگانی و اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد .

متولی هیات همگانی البرز با تاکید بر اینکه درآینده نزدیک البرز به قطب ورزش های همگانی کشورتبدیل خواهیم شد تصریح کرد: برنامه داریم تا طرح شهر فعال با همکاری شهرداری کرج و اداره کل ورزش و جوانان البرز را برای ایجاد یک شهر دوستدار ورزش، بازی کودکان، پیاده روی، دوچرخه سواری و آمادگی جسمانی اجراکنیم.

وی ادامه داد: در شهرکرج مسیرهای ویژه‌ای  مشخص می شود تا در کمترین زمان و کوتاه ترین راه شهروندان بتوانند هم ورزش کنند و هم به مقصد های مورد نظرخود با دوچرخه  برسند.

رحمتی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار بیمه شده ورزشی زیر نظر هیات ورزش های همگانی استان البرز فعال هستند خاطرنشان کرد: دوره آموزشی مربیگری روزانه به صورت رایگان برای افراد علاقه مند به ورزش همگانی با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری کرج  به همراه ورزش صبحگاهی در پارک ها و وبوستان های سطح شهرکرج  اجرا خواهد شد.

رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز با تاکید بر اینکه هنوز ورزش جزو ضرورت‌های جامعه محسوب نمی‌شود بیان کرد: ارزان کردن ورزش یکی از راهکارهای اجرای این طرح است زیرا مردم یکی از دلایل ورزش نکردنشان را گران بودن لوازم همچون کفش و لباس ورزشی به جز دیگر ادوات ورزشی می دانند.

وی گفت: آمادگی  داریم تا در محلات کم برخوردار استان مسابقات ورزشی را در سطح بالایی برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید