امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 493153 |
تاریخ انتشار : 12 بهمن 1401 - 7:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: تنها مجموعه ورزشی نابینایان و کم‌بینایان (هرندی) که در زمان شهرداری قالیباف طی تفاهمنامه‌ای به این فدراسیون واگذار شده بود، متاسفانه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بخش خصوصی واگذار شد. محمدرضا مظلومی در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: مجموعه ورزشی هرندی در زمان […]

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: تنها مجموعه ورزشی نابینایان و کم‌بینایان (هرندی) که در زمان شهرداری قالیباف طی تفاهمنامه‌ای به این فدراسیون واگذار شده بود، متاسفانه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بخش خصوصی واگذار شد.

محمدرضا مظلومی در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: مجموعه ورزشی هرندی در زمان محمد قالیباف به عنوان شهردار طی تفاهمنامه‌ای به فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان واگذار شد تا ورزشکاران نابینا و کم‌بینا تمرینات خود را در آنجا پیگیری کنند، اما علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با تکه تکه کردن قسمت‌های مختلف این مجموعه با هدف درآمدزایی بیشتر آن را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی گفت: با وجود این که نسبت به این موضوع بارها به اداره کل ورزش و جوانان اعتراض خود را اعلام کردیم اما هیچ گونه پاسخ مثبتی دریافت نکردیم و وی بدون اعتنا به اعتراض ما این مجموعه را که از سال 87 طی تفاهمنامه‌ای توسط شهرداری تهران به نابینایان و کم‌بینایان واگذار شده بود به جز خوابگاه و سالن چند منظوره به بخش خصوصی واگذار کرد.

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان خاطرنشان کرد: متاسفانه الان همه چیز پول شده است و کسی پاسخگوی مشکلات ما نیست. با واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی، مدال آوران رشته‌های مختلف نابینایان و کم‌بینایان بعد از این تمرینات خود را برای آماده‌سازی جهت حضور در بازیهای پاراآسیایی و مسابقات جهانی کجا باید پیگیری کنند؟ در حال حاضر نه امکانات داریم و نه سالن خاص ورزشکاران این رشته و واقعا ورزشکاران این رشته مظلوم واقع شده‌اند.

مظلومی افزود: در حال حاضر نگران وضعیت ورزشکاران مدال آور این رشته در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین هستیم، تلاش بر این بود که مشکلات را مدیریت کنیم تا دچار چالش نشویم، اما متاسفانه با شرایط کنونی و با نداشتن امکانات و فضای مناسب برای پیگیری تمرینات نمی‌دانیم با چه مشکلاتی در آینده روبرو خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید