امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 446596 |
تاریخ انتشار : 17 آبان 1400 - 16:00 | ارسال توسط :
0
7
ارسال به دوستان
پ

وبینار اکوسیستم استارتاپی ایران (ریسک ها و استراتژی ها) به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بصورت رایگان در تاریخ چهارشنبه 19 آبان 1400 برگزار می گردد

برگزاری وبینار اکوسیستم استارتاپی ایران (ریسک ها و استراتژی ها) توسط دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

به گزارش صلح خبر در این وبینار چالش های اقتصادی، ریسك های اکوسیستم کارآفرینی و استراتژی های استارتاپی ایران با حضور اساتید برجسته دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران: دكتر حسيني نيا، دكتر چيت ساز، دكتر پاداش و دكتر داوری، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و از گزارش جدید دیده بان كسب و كار با عنوان “استارتاپ های ایران ۲۰۲۲: ریسك ها و استراتژی ها” رونمایی می گردد.

توضیحات وبینار

هر اکوسیستم یا زیست‌بوم متشکل از یک یا چند چرخه حیات است و هر کدام از این چرخه‌ها وابسته به عناصری هستند که با یکدیگر رشد می‌کنند و توسعه می‌یابند و نمی‌توان اجزای یک اکوسیستم را مستقل از کل بررسی کرد. اکوسیستم‌ها براساس عملکردشان رتبه‌بندی می‌شوند. هر چقدر رتبه اکوسیستمی بالاتر باشد، به معنای مساعد بودن فضای سرمایه‌گذاری در آن فضاست و سبب می‌شود، تیم‌ها و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کند.

استارتاپ با افراد یا سازمان‌هایی در ارتباط است تا بتواند رشد کند و به بلوغ برسد. این افراد یا سازمان‌ها می‌توانند منتورها، مشاوران‌، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران منجی یا دانشگاه‌ها، سازمان هاي دولتي و حمايتي(انکوباتورها، شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای همکاری و…)، ارائه‌دهنده خدمات مشاوره اي حقوقي، مالي  و شرکت‌های بزرگ باشند. مجموعه این موارد را اکوسیستم استارتاپی ناميده مي شود. بهبود اکوسیستم استارتاپی بومی وابسته به شبکه‌سازی صحیح میان افراد، سازمان‌ها و محیط استارتاپی در کشور است که فعالیت‌ها و تعاملاتشان زمینه رشد استارتاپ‌ها و افزایش سرمایه ملی را رقم بزنند.

این وبینار با حضور اساتید برجسته دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران:

دکتر غلامحسین حسینی نیا: رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

دکتر احسان چیت ساز: عضو هیات علمی دانشگاه تهران

دکتر حمید پاداش: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران

دکتر علی داوری: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران

برگزار شده و در آن چالش های اقتصادی، ریسك های اکوسیستم کارآفرینی و استراتژی های استارتاپی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفته و از گزارش جدید دیده بان كسب و كار با عنوان “استارتاپ های ایران ۲۰۲۲: ریسك ها و استراتژی ها” رونمایی می گردد.

لازم به ذکر است به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، شرکت در این وبینار رایگان بوده و ثبت نام برای عموم آزاد می باشد.

زمان وبینار: ساعت۱۷ چهار شنبه نوزده آبان ۱۴۰۰

ثبت نام در وبینار

وبینار اکوسیستم استارتاپی ایران (ریسک ها و استراتژی ها)

 

منبع خبر (صلح خبر ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید