امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 489402 |
تاریخ انتشار : 07 آذر 1401 - 15:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

نخست وزیر فلسطین تأکید کرد که تهدیدات رهبران دولت آتی رژیم صهیونیستی هرگز ملت فلسطین را نمی‌ترساند. به گزارش صلح خبر، به نقل از روزنامه القدس العربی، محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین در جلسه هفتگی دولت گفت: چشم اندازهای دولت اسرائیل در حال روشن شدن است. برنامه‌های متجاوزانه و استعمارگرانه اسرائیل برای از بین بردن […]

نخست وزیر فلسطین تأکید کرد که تهدیدات رهبران دولت آتی رژیم صهیونیستی هرگز ملت فلسطین را نمی‌ترساند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از روزنامه القدس العربی، محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین در جلسه هفتگی دولت گفت: چشم اندازهای دولت اسرائیل در حال روشن شدن است. برنامه‌های متجاوزانه و استعمارگرانه اسرائیل برای از بین بردن مرزهای ۱۹۶۷ و تقویت شهرک‌ها و تبدیل آن به مستعمره‌های جدید در حالی آشکار می‌شود که ما همگی می‌دانیم تمام شهرک‌های اسرائیل براساس قوانین بین المللی غیرقانونی هستند. دولت آتی اسرائیل که برای تشکیل شبه‌نظامیانی از شهرک‌نشینان با حمایت ارتش تلاش می‌کند تهدید به تشدید اوضاع کرده است. چنین تهدیداتی هرگز ما را نمی‌ترساند. ملت ما اراده محکمی برای مقابله با اشغالگران از طریق مقاومت مردمی و پایداری در قدس و تمام استان‌ها دارد.
وزارت خارجه فلسطین نیز در بیانیه‌ای تصمیم دولت اسرائیل برای ایجاد ۹۰۰۰ واحد مسکونی در اراضی فرودگاه قلندیا در قدس اشغالی را محکوم کرد.
وزارت خارجه فلسطین همچنین اظهارات و مواضع رهبران ائتلاف آتی رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو به ویژه مواضع ایتامار بن گویر، رهبر حزب “قدرت یهود” و حامیان وی درباره یورش به مسجد الاقصی و تغییر وضعیت آن و دادن مجوز بیشتر برای تیراندازی به شهروندان فلسطینی و مشروعیت بخشی به کانون‌های شهرک‌سازی را محکوم کرد.
این وزارتخانه تأکید کرد: این اقدامات موجب گسترش پایگاه‌های تروریسم یهودی و شبه نظامیان شهرک نشین در کرانه باختری می‌شود. نتانیاهو مسئولیت کامل و مستقیم نتایج این اقدامات را برعهده دارد.
در این بیانیه آمده است: ملت فلسطین در سرزمین و وطن خود محکم و پایدار هستند و به حقوق ملی عادلانه و مشروع خود پایبند خواهد بود. ما به تحرکات سیاسی و دیپلماتیک برای رسوا کردن ذهنیت استعمارگرانه و نژادپرستانه اسرائیل و محکومیت بین‌المللی سیاست‌های نتانیاهو و بن گویر که هرگونه فرصت برای احیای روند صلح را از بین می‌برد ادامه می‌دهیم.
در این بیانیه آمده است: ما به تلاش‌های خود ادامه می‌دهیم تا فلسطین بتواند عضویت کامل در سازمان ملل را به دست آورد و کشورهای بیشتری فلسطین را به رسمیت بشناسند. ما به همکاری با دیوان کیفری بین المللی برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل و مجازات رهبران آن ادامه می‌دهیم.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید