امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 60586 |
تاریخ انتشار : 16 اسفند 1394 - 16:07 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

همایش تجلیل از پیشکسوتان پایگاه خبری صلح خبر همایش تجلیل از 110 پیشکسوت عرصه هنر و ورزش همایش تجلیل از پیشکسوتان پایگاه خبری صلح خبر در عرصه هنر و ورزش ؛ به گزارش پایگاه خبری صلح خبر برخی از اعضا ، مدیران و مسئولان پایگاه خبری صلح خبر در همایش تجلیل از 110 پیشکسوت عرصه هنر و ورزش حضور داشتند. […]

همایش تجلیل از پیشکسوتان پایگاه خبری صلح خبر همایش تجلیل از 110 پیشکسوت عرصه هنر و ورزش

همایش تجلیل از پیشکسوتان پایگاه خبری صلح خبر در عرصه هنر و ورزش ؛ به گزارش پایگاه خبری صلح خبر برخی از اعضا ، مدیران و مسئولان پایگاه خبری صلح خبر در همایش تجلیل از 110 پیشکسوت عرصه هنر و ورزش حضور داشتند. مهندس سید مهدی حسینی ریاست پایگاه خبری و خانم احمدی مدیرمسئول و حاج آقا فضلعلی و آیت الله جعفری از اعضای شورای سیاستگذاری شرف حضور داشتند. این مراسم باشکوه با همکاری موسسه نام آواران و ومعاونت اجتماعی شهرداری تهران و پایگاه صلح خبر ایران در تالار ایوان شمس برگزار گردید. در این مراسم جمعی از مسئولین ، ورزشکاران و هنرمندان نامی کشور حضور داشتند.

این مراسم در روز پنج شنبه 13 اسفندماه 1394 از ساعت 18 الی 22 در تالار ایوان شمس برگزار گردید. سید مهدی حیدری فوتبالیست سابق کشور و همچنین از هنرمندان سینما و تلویزیون و با اجرای دو تن از مجریان توانای صدا و سیما آقایان سید رضا نواب و پیرنیا این مراسم را اجرا نمودند.

در این همایش چهره هایی همچون آقایان محمدرضا طالقانی ، محمد مایلی کهن ، مهدی فنونی زاده ، دکتر زادمهر ، استاد خسروی ، استاد قاضی مرادی ، خانم مهوش وقاری و بسیاری دیگران از پیشکسوتان ورزش و هنر حضور داشتند و از آنان تقدیر و لوح و تندیس و دیوان حافظ تقدیم شد.

همایش تجلیل از پیشکسوتان پایگاه صلح خبر

در این مراسم از ریاست پایگاه خبری صلح خبر و برخی از اعضای شورای سیاستگذاری پایگاه خبری صلح خبر تقدیر ویژه بعمل آمد و لوح و تندیس توسط سید مهدی حیدری به  مهندس حسینی ریاست پایگاه خبری صلح خبر ، حاج آقای فضلعلی دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی ، جناب سرهنگ احمدی عضو هیات مدیره ، آیت الله جعفری مدیریت مجموعه فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) و از نمایندگان ادوار مجلس ، خانم مهندس احمدی مدیرمسئول پایگاه خبری صلح خبر ،  دکتر احمدی مدیر فنی پایگاه خبری صلح خبر و برخی دیگر از اعضا اهدا گردید.

همایش تجلیل از پیشکسوتان هنر و ورزش پایگاه صلح خبر

همایش تجلیل از پیشکسوتان هنر و ورزش پایگاه صلح خبر ایران

در پایان مراسم از سوی پایگاه خبری صلح خبر ایران تابلو خطاطی زیبایی به رسم یادبود به سید مهدی حیدری اعطا گردید.

 همایش تجلیل از پیشکسوتان هنر و ورزش پایگاه صلح خبر ایران

همایش تجلیل از پیشکسوتان هنر و ورزش پایگاه صلح خبر ایران

روابط عمومی و امور بین الملل پایگاه خبری صلح خبر ایران

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید