امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 316509 |
تاریخ انتشار : 28 مهر 1398 - 16:40 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو با موضوع “مد و لباس” توسط پارک علم و فناوری البرز، سازمان ستفا و دانشگاه علم و فرهنگ و با حضور برندهای عالی این حوزه برگزار می‌شود. به گزارش صلح خبر، هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو در راستای توسعه کارآفرینی و برندسازی در حوزه […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو با موضوع “مد و لباس” توسط پارک علم و فناوری البرز، سازمان ستفا و دانشگاه علم و فرهنگ و با حضور برندهای عالی این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش صلح خبر، هفتمین رویداد کارآفرینی تازه شو در راستای توسعه کارآفرینی و برندسازی در حوزه مد و لباس و توسعه برنامه‌های استارتاپی از سوی پارک علم و فناوری البرز، سازمان سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی (ستفا) و دانشگاه علم و فرهنگ فردا (دوشنبه، ۲۹ مهرماه) در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

حاضران در این رویداد علاوه بر آشنایی با موضوهات مختلف مانند فرصت‌های کارآفرینی، نقش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در مد و لباس، هوش مصنوعی در صنعت طراحی پارچه و لباس و چگونگی راه‌اندازی یک استارتاپ در این حوزه در مسابقه طراحی لباس نیز شرکت می کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، این نخستین همکاری مشترک پارک علم و فناوری البرز و پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی است که نفرات و تیم‌های عالی می‌توانند از مزایای حضور در این دو پارک برخوردار شوند و فرصت مناسبی برای کسب‌وکارها و همچنین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و اساتید برای ارائه ایده‌ها و استفاده از فرصت‌ها در حوزه مد، لباس و پوشاک است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید