امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 472878 |
تاریخ انتشار : 30 خرداد 1401 - 17:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/تهران عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: طرح هر باشگاه ورزشی ، یک خانه قرآن و حمایت از ورزشکاران حافظ قرآن در ورامین آغاز شده است. حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر دوشنبه ۳۰ خرداد ماه در هفتمین جلسه منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران که به میزبانی شهرستان ورامین و […]

صلح خبر/تهران عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: طرح هر باشگاه ورزشی ، یک خانه قرآن و حمایت از ورزشکاران حافظ قرآن در ورامین آغاز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر دوشنبه ۳۰ خرداد ماه در هفتمین جلسه منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران که به میزبانی شهرستان ورامین و در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد ، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین تلاش‌های صورت گرفته از سوی اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین ، توجه ویژه به تحقق شعار سال در حمایت از تولید و اشتغال است.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته و با وجود شیوع ویروس کرونا ، اعضای شورای فرهنگ عمومی ورامین با حضور در صدها مرکز تولیدی و گفت‌وگو با صاحبان صنایع توانسته‌اند ، بخشی از مشکلات و مسائل آنان را برطرف کرده و طی این مدت با رفع موانع تولید ، بیش از یک هزار شغل در ورامین ایجاد شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: به منظور معرفی واحد های تولیدی و محصولات تولید شده در شهرستان ورامین ، از تمامی ظرفیت‌های محیطی و تبلیغی از جمله فضای مجازی شهرستان استفاده شده و این واحدها در نماز جمعه به مردم معرفی می‌شوند ؛ ضمن اینکه به منظور ترویج فرهنگ کار و تلاش و با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش ، مشاغل تولیدی به دانش‌آموزان معرفی می‌گردد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و به منظور حمایت از پوشاک داخلی ، فضاهای موجود در شهرستان در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد تا در سایه حمایت از آنان و کم شدن هزینه تولید ، پوشاک ایرانی بیش از گذشته مورد استفاده مردم قرار گیرد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین عنوان کرد: به منظور بررسی ، شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ، جلسات آموزش خانواده با مشارکت بهزیستی و آموزش و پرورش برگزار شده و محتوای آموزشی ضمن توزیع در سطح شهر ، در فضای مجازی نیز منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ، کارگروه عفاف و حجاب به منظور نظارت بر عرضه پوشاک با محوریت اداره صنعت ، معدن و تجارت شکل گرفته و با برگزاری جشنواره مُد عفیفانه و حمایت از تولیدکنندگان و تشویق آنان به تولید پوشاک اسلامی ، زمینه توزیع کالاهای مربوط به عفاف و حجاب در شهرستان فراهم شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در میان ورزشکاران ، طرح هر باشگاه ورزشی ، یک خانه قرآن و حمایت از ورزشکاران حافظ قرآن در ورامین آغاز شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی از ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت با محوریت بنیاد مهدویت ورامین به عنوان دیگر اقدام شورای فرهنگ عمومی این شهرستان یاد کرد.

این مقام مسئول افزود: توجه به هویت ورامین به ویژه در حوزه قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه شورای فرهنگ عمومی ورامین است تا ولایت‌مداری مردم این دیار در قالب برگزاری همایش‌های تخصصی ، برپایی راهپیمایی ، انتشار تمبر اختصاص ۱۵ خرداد ، برگزاری نمایشگاه‌های آثار هنری و فرهنگی و تولید مستند و فیلم سینمایی بیش از پیش بیان شود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: دشت ورامین از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ تا دفاع مقدس و دفاع از حرم ، از ظرفیت بالایی در حوزه ایثار و شهادت برخوردار است و راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس که از سوی بنیاد حفظ آثار در حال پیگیری است می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان کرد: نبود صدا و سیمای اختصاصی درد مزمن شهرستان های استان تهران است و تا زمانی که شهرستان‌های استان تهران از شبکه اختصاصی صدا و سیما برخوردار نشوند ، حق آنان در حوزه‌های مختلف ادا نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید