امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 478564 |
تاریخ انتشار : 21 مرداد 1401 - 6:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر می گوید هدف این تیم در لیگ یک کشور در وهله اول حفظ این سهمیه بوده و فعلا به صعود به لیگ برتر فکر نمی‌کنند. ایوب عسکری در گفت وگو با صلح خبر در خصوص حضور این تیم در لیگ یک فوتبال کشور به واسطه خرید امتیاز شاهین […]

صلح خبر/خوزستان مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر می گوید هدف این تیم در لیگ یک کشور در وهله اول حفظ این سهمیه بوده و فعلا به صعود به لیگ برتر فکر نمی‌کنند.

ایوب عسکری در گفت وگو با صلح خبر در خصوص حضور این تیم در لیگ یک فوتبال کشور به واسطه خرید امتیاز شاهین بندر عامری، اظهار کرد: یک هفته ای بود که درگیر خرید امتیاز شاهین بندر عامری بودیم. البته خودمان هم فصل گذشته می توانستیم به لیگ یک صعود کنیم اما متأسفانه طی یک سری اتفاقات این مهم میسر نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال بازیکنان شاخص و قابلی داریم و تیم زیر نظر آقای قنواتی کار می کند و با توجه به پتانسیلی که داشتیم پیش بینی می کردیم که می توانیم در لیگ یک نیز حضور داشته باشیم و بر این اساس برای خرید امتیاز شاهین بندر عامری اقدام کردیم. 

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر خاطرنشان کرد: با توجه به خودباوری که در مجموعه خلیج فارس بندر ماهشهر وجود دارد، در لیگ یک شرکت می کنیم و هدف مان این است که در ابتدا به فکر حفظ سهمیه و بقا باشیم و فعلاً برنامه ای جهت صعود به لیگ برتر در دستور کار ما نیست اما ناامید هم نیستیم. امیدوارم بتوانیم در این مدت با یک برنامه ریزی مدون در رده های پایه مان نیز فعالیت خوبی داشته باشیم تا بتوانیم پشتوانه سازی کنیم. 

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: البته مثل تمام سال های گذشته دغدغه ما نبود امکانات سخت افزاری لازم است و هنوز لیگ شروع نشده سازمان لیگ به ما اعلام کرده است که ورزشگاه ماهشهر آماده میزبانی نیست. قطعاً در حال حاضر زیرساخت ما برای میزبانی از تیم های لیگ یکی در ماهشهر فراهم نیست اما تجربه نشان داده تا زمانی که اهرم فشاری نباشد، حرکتی در جهت مثبت صورت نمی گیرد اما علی رغم اینکه فرماندار شهرستان جلسات مکرری برای تخصیص اعتبار جهت آماده سازی و بازسازی ورزشگاه شهر داشته است، نمی دانم چه عامل بیرونی اجازه نمی دهد این ورزشگاه سروسامان بگیرد.

عسکری گفت: ورزشگاه ماهشهر در بحث نور با مشکل مواجه بوده و طی صحبتی که داشته ام پیمانکار اعلام کرده است که اگر به او پول داده شود، طی ۲۰ روز آینده نور ورزشگاه را درست خواهد کرد. این ها یعنی در این مدت می شد هم به نور ورزشگاه و هم به زمین چمن رسیدگی کرد. اکنون این مأموریت به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان سپرده شده است و البته پیش از این هم وزیر ورزش وعده داده بود که به ورزشگاه ماهشهر رسیدگی کند اما حرف های مدیرکل ورزش استان و وزیر تنها وعده بوده و تمام کارها در حد نامه نگاری بوده است. 

وی عنوان کرد: من دو شب پیش نیز  به فرماندار شهرستان گفتم که ما نمی توانیم منتظر وعده های مدیرکل ورزش خوزستان و وزیر ورزش باشیم چون از این بابت آسیب می بینیم و ضرر می کنیم. البته قرار است نشستی برای حل این مشکل برگزار شود و باید دید به چه جمع بندی می رسیم. به هر حال با توجه به اینکه فعلاً زمین ما آماده نیست در هفته اول باید در یکی دیگر از شهرهای استان خوزستان میزبان باشیم. 

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر ادامه داد: البته هنوز شهری که قرار است در آن میزبانی کنیم مشخص نیست و در حال رایزنی هستیم. متأسفانه کمبود زمین چمن در خوزستان تنها دامن گیر تیم خلیج فارس ماهشهر نیست و سایر تیم های لیگ یکی نیز با این مشکل مواجه هستند و به نظر من مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و استاندار خوزستان باید به این موضوع ورود کنند. فوتبال یک کار فرهنگی است و باید به علاقه مندی و اولویت مردم احترام بگذارند. به هر حال وقتی نمی توانیم زمینه اشتغال مردم را فراهم کنیم باید به علاقه مندی آنها توجه کرد و چرا همیشه باید در دقیقه ۹۰ یکسری کارها را انجام دهیم. 

وی عنوان کرد: از صنایع پتروشیمی در شهرستان نیز توقع داریم که مسئولیت اجتماعی شان را نسبت به مردم شهر ماهشهر انجام دهند. وقتی آنها را با صنایع در شهر کرمان مقایسه می کنم، می بینیم که آنها با تعداد باشگاه های بسیار در لیگ برتر در حال تیم داری هستند اما چطور می شود که این صنعت در شهر ما حامی مان نیست و امیدوارم به این دغدغه ها رسیدگی شود. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید