امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 361502 |
تاریخ انتشار : 10 خرداد 1399 - 14:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر سربازان رژیم صهیونیستی به سمت یک چوپان لبنانی هنگام نزدیک شدنش به مرز این کشور با اراضی اشغالی تیراندازی کردند. همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی سه فرد را به زعم عبور از حصار مرزهای مشترک با لبنان بازداشت کردند. به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت شبکه خبری […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

سربازان رژیم صهیونیستی به سمت یک چوپان لبنانی هنگام نزدیک شدنش به مرز این کشور با اراضی اشغالی تیراندازی کردند. همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی سه فرد را به زعم عبور از حصار مرزهای مشترک با لبنان بازداشت کردند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت شبکه خبری روسیاالیوم، منابع ارتش رژیم صهیونیستی برای توجیه این اقدام تجاوزگرانه خود مدعی شدند: “حزب‌الله لبنان به صورت روزافزون از چوپانان برای جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی از عملیات ارتش اسرائیل در منطقه استفاده می‌کنند”.

سربازان رژیم صهیونیستی به سمت یک چوپان لبنانی هنگام نزدیک شدنش به مرز این کشور با اراضی اشغالی تیراندازی کردند.

در هفته‌های اخیر حوادث مشابهی در مرزهای اراضی اشغالی با لبنان رخ داد و ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۹ ماه مه میلادی دو تن را بازداشت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۷ مه نیز به سمت یک چوپان سوری در داخل اراضی لبنان در نزدیکی منطقه مزارع شبعا شلیک کرد.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت سه تن هنگام تلاش برای عبور از حصار مرزی اراضی اشغالی با لبنان خبر داد.

ارتش لبنان، سه سودانی را که قصد ورود به اسرائیل را داشتند تحویل یونیفل دادند، ارتش اسرائیل آنها را نزدیک حصار در خله ورده در غرب عیتا الشع بازداشت کرد.

۱۳ سودانی در منطقه مرزی با هدف ورود به اراضی اشغالی مشاهده شدند که دو تن در حولا بازداشت شدند، جستجو برای ۸ سودانی دیگر که قصد عبور از حصار را داشتند، در جریان است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید