امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 470323 |
تاریخ انتشار : 05 خرداد 1401 - 8:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

امروز به معرفی 2 مدل میکروفن بی سیم بویا با طراحی خلاقانه، سازگاری بالا با دستگاه‌های مختلف و قیمت ارزان می‌پردازیم که حتی افراد ریزبین و مشکل پسند را نیز راضی می‌کنند. به گزارش صلح خبر به نقل از دیجی صدا، این روزها محصولات شرکت BOYA در بازار با اقبال زیادی مواجه شده‌اند چرا که […]

امروز به معرفی 2 مدل میکروفن بی سیم بویا با طراحی خلاقانه، سازگاری بالا با دستگاه‌های مختلف و قیمت ارزان می‌پردازیم که حتی افراد ریزبین و مشکل پسند را نیز راضی می‌کنند.

به گزارش صلح خبر به نقل از دیجی صدا، این روزها محصولات شرکت BOYA در بازار با اقبال زیادی مواجه شده‌اند چرا که علاوه بر کیفیت قابل‌قبول، از قیمت مناسب و خوبی برخوردارند. بویا مدل های متنوعی از انواع میکروفون استودیویی، بی سیم یقه ای، یقه ای باسیم، دستی و کنفرانسی به بازار عرضه کرده است که نیازها و خواسته‌های کاربران گوناگون را برآورده می‌سازند.

میکروفن های بی سیم بویا تنوع کاربری بالایی دارند و در موقعیت‌های مختلف قابل استفاده هستند. به‌دلیل امکان اتصال به گوشی های موبایل یا دوربین های فیلمبرداری می‌توان میکروفن های بی سیم بویا را به‌عنوان میکروفون مخصوص ضبط فیلم و ویدیو جهت ساخت فیلم های آموزشی و تدریس آنلاین یا مجازی، استریم و ولاگ های روزانه برای آپارات، یوتیوب و اینستاگرام، تمرینات ورزشی، برنامه های تلویزیون اینترنتی، مصاحبه، فیلم های تبلیغاتی، گزارش و یا مستند مورد استفاده قرار داد. کاربردهای این نوع میکروفن ها به اینجا منتهی نشده و اتصال آنها به رکوردرهای صوتی، کامپیوتر و لپ تاپ نیز امکان ضبط پادکست یا ضبط گویندگی و نریشن را فراهم کرده است.

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3D

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM3D به‌عنوان میکروفن ایده‌آل و مناسب برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، اینفلوئنسرها، ولاگرها، سخنران ها و… یک سیستم میکروفن کاملا بی سیم دیجیتال با کاربرد آسان است. میکروفون وایرلس بویا WM3D با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به‌صورت شفاف و واضح بر روی گوشی آیفون، آیپد، دوربین های DSLR/mirrorless  یا هر موبایل هوشمند و تبلت مجهز به جک هدفون ضبط کند. به‌دلیل سایز کوچک و عملکرد قوی، میکروفون بویا WM3D گزینه‌ای ایده‌آل برای ولاگینگ روزانه، پخش زنده و مصاحبه به‌شمار می‌رود.

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM3D یک سیستم بیسیم یقه ای با فناوری انتقال 2.4 گیگاهرتزی و شامل یک فرستنده و یک گیرنده است که هر دوی آنها کوچک و سبک‌وزن هستند. به‌واسطه وجود میکروفون داخلی تعبیه شده در فرستنده گیره‌ای و گیرنده جمع‌وجوری که به‌طور مستقیم به دستگاه ضبط شما متصل می‌شود، میکروفون BOYA WM3D مانند یک میکروفن یقه ای دوربین و موبایل، تجربه بی سیم واقعی بدون هیچ فرستنده کمری یا کابل را برایتان فراهم می‌کند که نتیجه آن آزادی کامل برای حرکت و جابه‌جایی در هنگام نمایش‌ها، ارائه‌ها، سخنرانی‌ها، اجراها و… است.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM3D را دوست داشته باشیم، وجود سه کانکتور قابل تعویض برای گیرنده آن است. گیرنده کوچک قابل اتصال این میکروفن بی سیم یقه‌ای ارزان قیمت به‌همراه مجموعه‌ای از سه مبدل صوتی عرضه می‌شود که به شما اجازه می‌دهد آن را بدون نیاز به هیچ کابل یا گیره‌ای به تقریبا هر نوع دستگاه ضبط صدا متصل نمایید. این مدل دارای دو کانکتور 3.5 میلی متری TRS و TRRS بوده و سومین کانکتور میکروفن بی سیم بویا BY-WM3D کانکتور لایتنینگ دارای گواهی نامه MFI شرکت اپل است. این سه کانکتور امکان اتصال میکروفون BOYA WM3D را به انواع دستگاه‌ها فراهم آورده‌اند.

میکروفون بی سیم بویا مدل BOYA BY-WM3U

میکروفون بی سیم بویا WM3U یک سیستم وایرلس 2.4 گیگاهرتزی پیشرفته است که صدایی درخشان با کیفیت Broadcast را برای گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت ها و کامپیوترهای دارای کانکتور تایپ سی (USB-C)، دوربین هایDSLR ، دوربین های فیلمبرداری camcorder و رکوردرها و… فراهم می‌کند. این میکروفون بیسیم یقه ای بویا برای مجریان و گویندگان رادیو و تلویزیون، پادکسترها، بلاگرها، استریمرها و سازندگان محتوا ایده‌آل است.

میکروفن بی سیم بویا مدل BOYA BY-WM3U همراه یک محفظه حمل و شارژ تایپ سی عرضه می‌شود که حفاظت مورد نیاز برای نگهداری و انتقال را تأمین کرده و همچنین از یک باتری داخلی قابل شارژ 1000mAh برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد تا سیستم را در هر جایی شارژ کنید. این محفظه برای تولیدکنندگان محتوا یا فیلمسازانی که همواره در حال حرکت هستند گزینه‌ای عالی است تا نگران کمبود شارژ نباشند. شما حتی می‌توانید محفظه نگهداری میکروفن یقه ای بیسیم BOYA BY WM3U  را از طریق یک پاور بانک USB شارژ نمایید، آیا ساده و راحت نیست؟

میکروفن وایرلس بویا WM3U به‌علت امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف ویندوز و مک یا اندروید و iOS و رکوردرها خیال شما را از بابت سازگاری با دستگاه ضبط کننده صدا راحت کرده و به‌سادگی هرچه تمام در هر شرایطی و با هر سیستم موجود و در دسترسی می‌توانید صدای مدنظرتان را ضبط نمایید.

اگر شما از فعالان شبکه‌های اجتماعی هستید و در حوزه بلاگری یا ولاگری فعالیت دارید، یا اگر برای تدریس یا معلمی یا خبرنگاری و ضبط گزارش و یا اجرای زنده برنامه به‌طور روزانه یا هفته‌ای چند بار اقدام به ضبط ویدئو و فیلم می‌کنید، خرید میکروفن بی سیم بویا مدل WM3D و مدل  WM3U کار شما را بسیار سبک می‌کند. چنانچه برای یافتن میکروفون وایرلس متناسب با حوزه فعالیت خود نیاز به مشورت دارید، کارشناسان دیجی صدا در کنار شما هستند.

دیجی صدا نمایندگی BOYA در ایران است و انواع میکروفن بویا از جمله میکروفن بی سیم بویا را همراه با گارانتی معتبر، هولوگرام اصلی و کد رجیستری قابل استعلام از سایت رسمی این شرکت برای شما تدارک دیده است تا بتوانید با بررسی و ارزیابی مشخصات آنها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید