امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 477951 |
تاریخ انتشار : 14 مرداد 1401 - 22:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل باشگاه سپاهان با رد صحبت‌هایی مبنی بر استفاده مورایس از سپاهان به عنوان سکوی پرتاب، گفت: مورایس پیش از این سکوی پرتابش را طی کرده است. به گزارش صلح خبر، محمدرضا ساکت، در حاشیه دیدار تدارکاتی سپاهان با خوشه طلایی، درباره انتخاب مورایس به عنوان سرمربی طلایی‌پوشان، اظهار کرد: پس از جدایی نویدکیا، ۱۲۳ […]

مورایس نیازی به سکوی پرتاب ندارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان با رد صحبت‌هایی مبنی بر استفاده مورایس از سپاهان به عنوان سکوی پرتاب، گفت: مورایس پیش از این سکوی پرتابش را طی کرده است.

به گزارش صلح خبر، محمدرضا ساکت، در حاشیه دیدار تدارکاتی سپاهان با خوشه طلایی، درباره انتخاب مورایس به عنوان سرمربی طلایی‌پوشان، اظهار کرد: پس از جدایی نویدکیا، ۱۲۳ مربی را بررسی کردیم و با حدود ۲۳ نفرشان تماس تصویری برقرار کردیم تا در نهایت با توجه به کیفیت و سابقه عملکردی آن‌ها، مورایس را انتخاب کردیم. در ابتدا مورایس سه روز به طور محرمانه به اصفهان آمد و خواست پیش از همکاری با سپاهان بازدیدی از اصفهان داشته باشد.
او اضافه کرد: اولین چیزی که مورایس مورد بررسی قرار داد، برنامه استراتژی باشگاه بود و خواست برنامه‌ها و زیرساخت‌های باشگاه را ارزیابی کند. او در نهایت نیز از برنامه استراتژی باشگاه بسیار استقبال کرد.
ساکت اضافه کرد: مورایس یک روز کامل در دفتر مدیریت فیلم بازی‌های تیم را بازدید و ارزیابی کرد و حجم زیادی از فیلم‌های تیم ‌را نیز با خود برد. همچنین لیستی از بازیکنان پایه تهیه کرد تا تعدادی از آن‌ها را به تمرینات دعوت کند. از آن جا که دیدگاه و چشم انداز سپاهان با او تطبیق داشت، این مربی تصمیم به همکاری با این مجموعه گرفت.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با تاکید بر انتخاب بازیکنان سپاهان بر اساس نظر سرمربی، عنوان کرد:  از ابتدا تک تک بازیکنان را با بررسی و ارزیابی همه جوانب انتخاب کرده و فلسفه خود را در مجموعه فنی باشگاه مطرح می‌کند. صراحتا اعلام می‌کنم جوسازی در فضای مجازی علیه باشگاه سپاهان و این مربی بزرگ غلط است. مورایس انسانی دقیق و فنی است و در شان این مربی و سپاهان نیست که شخصی غیر سرمربی تیم را ببندد. ما بازیکنی را آوردیم که یک آسیب کوچک در تست پزشکی داشت و طبق گفته دکتر متخصص تا ۱۰ روز بعد به آمادگی می‌رسید، اما او را مورایس قبول نکرد.
او تصریح کرد: چارچوب کاری تیم بر اساس دیدگاه این سرمربی بسته شده و احتمالا باز هم اقداماتی خواهیم داشت. مورایس همچنین رضایت خوبی از روند تیم در اردوی ترکیه داشت.
ساکت همچنین با رد صحبت‌هایی مبنی بر استفاده مورایس از سپاهان به عنوان سکوی پرتاب، افزود: مورایس پیش از این سکوی پرتابش را طی کرده است. او که به این درجه رسیده نیازی ندارد که سپاهان سکوی پرتابش باشد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید