امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 492785 |
تاریخ انتشار : 09 بهمن 1401 - 12:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه مهدی حمیدیه به عنوان سرمربی جدید تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب منصوب شد. حمیدیه که از حدود یک سال پیش به عنوان کمک مربی در کنار علیرضا بکماز سرمربی سابق تیم زاگرس فعالیت می‌کرد، در گفت و گو با صلح خبر، بااشاره به وقفه حدود دو ماهه در رقابت‌های لیگ برتر هندبال، اظهار […]

صلح خبر/کرمانشاه مهدی حمیدیه به عنوان سرمربی جدید تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب منصوب شد.

حمیدیه که از حدود یک سال پیش به عنوان کمک مربی در کنار علیرضا بکماز سرمربی سابق تیم زاگرس فعالیت می‌کرد، در گفت و گو با صلح خبر، بااشاره به وقفه حدود دو ماهه در رقابت‌های لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: طی این مدت به دلیل حضور تیم ملی هندبال کشورمان در رقابت‌های جهانی، مسابقات لیگ هم تعطیل شد.

سرمربی جدید تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب افزود: طی این مدت تغییر و تحولاتی در تیم هندبال زاگرس رخ داد، از جمله اینکه علیرضا بکماز از سرمربیگری این تیم استعفا داد و به تیم مس کرمان پیوست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه جدا شدن تعدادی از بازیکنان از این تیم هم گفت: طبق نامه‌ای که قبلا فدراسیون به باشگاه‌ها ارسال کرده بود، در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ، باشگاه‌ها باید ۵۱ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند و براین اساس برخی از بازیکنان به دلیل عدم پرداخت این میزان از قراردادشان از باشگاه به فدراسیون شکایت کردند.

حمیدیه ادامه داد: این درحالیست که تیم زاگرس هنوز دو بازی تا پایان نیم فصل اول رقابت‌ها در پیش دارد و پس از این دو بازی باید۵۱ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند، بنابراین با بازیکنان صحبت و رایزنی‌هایی شد و در نهایت دوباره به تیم بازگشتند.

وی با بیان اینکه تیم زاگرس برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال از روز گذشته(هشتم بهمن) تمرینات خود را از سر گرفت، اعلام کرد: تمام بازیکنان به غیر از یکی از بازیکنان که دچار مصدومیت شده، در این تمرینات حضور داشتند.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب شرایط بازیکنانش را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ پس از تعطیلات تقریبا طولانی اخیر خوب دانست و افزود: باتوجه به اینکه در ایام تعطیلات لیگ به بازیکنان برنامه آمادگی جسمانی داده بودیم، برای همین از این نظر در سطح خوبی دارند و تنها از نظر تکنیکی و تاکتیکی نیاز به تمرین ویژه‌ای دارند که درحال کار روی آنها هستیم.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در هفته دهم رقابت های لیگ برتر هندبال، جمعه این هفته(۱۴ بهمن) در اسلام آبادغرب میزبان تیم ذغال سنگ طبس خواهد بود.

این تیم در هفته یازدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت‌ها چهار شنبه هفته بعد(۱۹ بهمن) در دیداری خارج از خانه به  مصاف تیم نفت و گاز گچساران خواهد رفت.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب از مجموع ۹ بازی خود تاکنون در رقابت‌های لیگ برتر هندبال پنج باخت، سه پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. 

انتهای پیام  

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید