امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 506648 |
تاریخ انتشار : 04 خرداد 1402 - 17:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: مهارت‌های ارتباطی باید بین همه افراد و خانواده‌ها و زوج‌ها نهادینه شود. یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه، چهارم خرداد، در آیین افتتاح شهر دخت گناباد که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این  شهرستان برگزار شد، گسترش مهارت‌های ارتباطی در بخش‌های مختلف جامعه را یک ضرورت مهم دانست. […]

صلح خبر/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: مهارت‌های ارتباطی باید بین همه افراد و خانواده‌ها و زوج‌ها نهادینه شود.

یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه، چهارم خرداد، در آیین افتتاح شهر دخت گناباد که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این  شهرستان برگزار شد، گسترش مهارت‌های ارتباطی در بخش‌های مختلف جامعه را یک ضرورت مهم دانست.

وی با تأکید بر اینکه مهارت‌های ارتباطی باید در بین همه افراد و خانواده‌ها و زوج‌ها نهادینه شود، اظهار کرد: مهارت ارتباط‌دهی بسیار مهم است، اگر ندانیم چگونه با هم زندگی دوستانه، زناشویی، کاری، اداری و… داشته باشیم، اختلاف بروز می‌کند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اگر اقدامی را بر مبنای ارزش‌ها تنظیم و پایه‌گذاری کنیم، ارزش‌های اسلامی آن اتفاق و محصول پایدار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه مهارت‌های ارتباطی در زندگی خانوادگی و زوج‌ها باید به عنوان یک اصل مهم تلقی شود، این موضوع در استحکام روابط دوستانه و خانوادگی و کاری نقش بسزایی دارد.

 مهارت‌های ارتباطی در خانواده‌ها و زوج‌ها نهادینه شود                                                                         

نظری بیان کرد: این در حالی است که مهارت‌های زندگی و روابط بین افراد اعم از دوستان و زوج‌ها باید بر مبنای ارزش‌های دینی تبیین شود و توجه به اعتقادات ارزشی و دینی موجب استحکام خانواده‌ها و مصون‌سازی آن‌ها در برابر مسائل ضدارزشی می‌شود.

مجتمع فرهنگی و هنری دختران گناباد تحت عنوان شهردخت مکانی برای برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی ویژه بانوان است.

کانون قرآن و عترت، حسینیه هنر دختران، کافه کتاب و گفتگو، کافی‌شاپ، نمایشگاه محصولات حجاب، آتلیه عکاسی بانوان، باشگاه ورزشی، آمفی‌تئاتر، کارگاه‌ها و میز مشاوره و کانون‌های فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های ثابت مجتمع فرهنگی هنری شهردخت گناباد است.

مهارت‌های ارتباطی در خانواده‌ها و زوج‌ها نهادینه شود                                                                       

استاندار خراسان رضوی روز پنج شنبه ضمن سفر به گناباد و شرکت در آیین بهره‌برداری از فرودگاه این شهرستان و افتتاح شهردخت گناباد از تعدادی از طرح‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید