امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 478646 |
تاریخ انتشار : 22 مرداد 1401 - 4:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال مدعی شد که یکی از اصلی‌ترین اهداف داوری، قانونمند کردن این فدراسیون است. محسن معزی‌فر در گفت‌گو با صلح خبر، درباره شرایط برنامه‌های در دست اجرای فدراسیون بسکتبال توضیح داد: در مجموع شرایط مطلوب است. خوشبختانه به یک سطح تعادل و بروزرسانی مناسبی در فدراسیون بسکتبال رسیده‌ایم. آن چیزی هم که […]

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال مدعی شد که یکی از اصلی‌ترین اهداف داوری، قانونمند کردن این فدراسیون است.

محسن معزی‌فر در گفت‌گو با صلح خبر، درباره شرایط برنامه‌های در دست اجرای فدراسیون بسکتبال توضیح داد: در مجموع شرایط مطلوب است. خوشبختانه به یک سطح تعادل و بروزرسانی مناسبی در فدراسیون بسکتبال رسیده‌ایم. آن چیزی هم که در اولویت ما است، اعزام تیم‌های مختلف به رویدادهای مختلف است.

او درباره شرایط اقتصادی کشور و فدراسیون‌های ورزشی برای اعزام‌های خارجی به دلیل بالا بودن نرخ ارز نیز گفت: خوشبختانه در این مدت همه چیز سر جای خودش انجام شده و با وجود نرخ بالای ارز و قیمت عجیب و غریب بلیت‌های پروازها که مشکل ساز است، توانسته‌ایم روند خوبی را طی کنیم. در حقیقت اما بار و فشار زیادی به فدراسیون بسکتبال و سایر فدراسیون‌ها وارد می‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال، درباره اقدامات انجام شده خود پس از معرفی شدنش به عنوان دبیر نیز گفت: کمیته برگزاری مسابقات و سایر کمیته‌های ما با توجه به چارت سازمانی فعال هستند و همه همکاران ما مسئولیت خودشان را به درستی و با دقت بالا انجام می‌دهند تا امور جاری به بهترین شکل انجام شوند. فدراسیون به دلیل اینکه چارت سازمانی خود را کامل کند از بنده دعوت به همکاری کرد و هدف اصلی نیز قانونمند کردن فدراسیون است.

او درباره مجامع استانی برگزار نشده نیز توضیح داد؟ مجامع گرگان، خراسان جنوبی و اراک معوق مانده‌اند که قصد داریم بعد از مسابقات جوانان آن‌ها را برگزار کنیم. بقیه استان‌ها مثل مازندران را برگزار کردیم. در اولویت‌های ما فعلا فقط مسابقات هست چون هزینه سنگینی بر عهده ما است، چرا که بجز مسابقات جوانان آسیا در پنجره چهارم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ هم میزبان هستیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید