امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 410486 |
تاریخ انتشار : 29 آذر 1399 - 10:50 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر معروف‌ترین رستوران‌های کیش بین گردشگران یکی از مواردی که سفر به کیش را میان گردشگران لذت‌بخش‌تر می‌کند، غذا‌های جنوبی لذیذ آن است که در رستوران‌های کیش سرو می‌شود. جزیره کیش از جزیره‌های جنوبی و قطب توریستی ایران است که سالانه گردگشران زیادی را در سفر با تور کیش […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

معروف‌ترین رستوران‌های کیش بین گردشگران

یکی از مواردی که سفر به کیش را میان گردشگران لذت‌بخش‌تر می‌کند، غذا‌های جنوبی لذیذ آن است که در رستوران‌های کیش سرو می‌شود. جزیره کیش از جزیره‌های جنوبی و قطب توریستی ایران است که سالانه گردگشران زیادی را در سفر با تور کیش از سراسر دنیا میزبانی می‌کند. یکی از مسائلی که درباره جزیره کیش یا هر شهر توریستی دیگری اهمیت دارد، این است که باید رستوران‌های خوبی داشته باشد تا بتواند نیاز غذایی سلایق مختلف را برآورده کند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین رستوران‌های کیش آشنا کنیم تا اگر زمانی با تور کیش از تهران به سفر رفتید، بتوانید لذیذترین غذا‌های کیش را میل کنید.

معروف‌ترین رستوران‌های کیش بین گردشگران
رستوران میرمهنا کیش

سرو غذا‌های دریایی و کبابی تخصص رستوران میرمهنا کیش است. این رستوران زیبا نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار دارد و با سرو انواع غذا‌های دریایی و کبابی جایگاه خاصی میان گردشگران ایرانی و خارجی پیدا کرده است. فضای این رستوران بسیار بزرگ بوده و با مدرن‌ترین وسایل تزئین شده تا بتواند اوقات خوشی را هنگام غذا خوردن برای مشتریان خود به‌وجود آورد. اجرای موسیقی زنده و منظره ساحل خلیج فارس در این رستوران از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است که سبب محبوبیت بسیار زیاد این رستوران میان گردشگران می‌شود.

اگر خواستید به جای سفر با تور کیش به‌صورت شخصی و با ماشین خودتان به این جزیره زیبا سفر کنید و نگران امنیت خودروتان حین صرف غذا بودید، می‌توانید از پارکینگ این رستوران استفاده کنید. فصل زمستان بهترین فصل برای تجربه یک سفر ارزان است؛ زیرا قیمت تور کیش زیاد نیست و بیش‌تر مکان‌های دیدنی و اقامتی تخفیف‌های خوبی برای گردشگران درنظر می‌گیرند. شما می‌توانید به جای پرداخت هزینه‌های زیاد برای تور کیش یا بلیط هواپیما برای تفریحات‌تان بیش‌تر هزینه کنید.

آدرس: نوار ساحلی جزیره کیش، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

رستوران کوه نور کیش

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کیش رستوران کوه نور است که با استفاده از سنگ‌های بزرگ سعی کرده بیش‌ترین هماهنگی را با اسم خود ایجاد کند. فضای این رستوران حدود ۶۰۰ مترمربع است و با استفاده از نورپردازی داخل سنگ‌ها فضایی بسیار زیبا و رویایی را به‌وجود می‌آورد. در منوی رستوران کوه نور می‌توانید غذا‌های ایرانی و فرنگی زیادی را پیدا کرده و با سفارش سوپ مخصوص آن ماجراجویی در دنیای مزه‌ها را شروع کنید. اگر با تور کیش از اصفهان یا شهر‌های دیگر به سفر رفتید، حتما بازدید از رستوران کوه نور را در برنامه سفری خود قرار دهید تا کنار گوش‌دادن به موسیقی زنده این رستوران از تجربه طعم غذا‌های بی‌نظیرش لذت ببرید.

آدرس: میدان امیرکبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش

رستوران توتی فروتی کیش

صرف غذا کنار ساحل زیبای خلیج فارس یکی از کار‌هایی است که گردشگران از آن استقبال زیادی می‌کنند؛ به همین دلیل رستوران‌های بسیار خوبی در نوار ساحلی این جزیره زیبا ساخته شده است. رستوران توتی فروتی یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های کیش به‌حساب می‌آید که کنار ساحل قرار دارد و با سرو غذا‌های ایرانی، فرنگی، دریایی و فست‌فود از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران زیبا برخلاف بسیاری از رستوران‌های دیگر فقط از فضای داخلی خود برای سرو غذا استفاده نکرده و پشت بام را نیز محلی برای صرف غذای مشتریان قرار داده تا میل کردن غذا‌های لذیذ آن زیر آسمان شب لذت بیش‌تری داشته باشد.

آدرس: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

رستوران فودلند کیش

تفریحات آبی و خرید از فروشگاه‌های ساحل مرجانی کیش هرکسی را خسته و گرسنه می‌کند. پیشنهاد ما در این مواقع استراحت و صرف غذا در رستوران بزرگ فودلند کیش است. این رستوران زیبا یکی منحصربه‌فردترین رستوران‌های کیش محسوب می‌شود و از سال ۱۳۸۹ گردشگران زیادی را میزبانی کرده است. فضای داخلی این رستوران مجلل از سه سالن مجزا ساخته شده که هرکدام از دکوراسیون خاصی تشکیل شده است و علاوه‌برآن دو کافی‌شاپ بزرگ هم دارد. سرو غذا‌های ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی و فست‌فود در رستوران فودلند کیش گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. دو نوع کافی‌شاپ مراکشی و معمولی در این رستوران وجود دارد. در کافی‌شاپ مراکشی قلیان و چای و در کافی‌شاپ معمولی بهترین دسر و نوشیدنی‌های تازه سرو می‌شود. قیمت تور کیش در سایت‌هایی که تور لحظه آخری ارائه می‌دهند، بسیار ارزان است؛ ترجیحا برای سفر به کیش از تور استفاده کنید تا بتوانید علاوه‌بر پرداخت هزینه کم‌تر از همه تفریحات کیش لذت ببرید. اگر خواستید برای صرف غذا به این رستوران زیبا بیایید، بهتر است از قبل یک میز برای خودتان رزرو کنید.

آدرس: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان

رستوران رویال استار کیش

سفر خانوادگی با تور کیش از تهران یکی از تفریحات لذت‌بخش گرشگران ایرانی است؛ زیرا گذراندن تعطیلات با خانواده حس‌وحال دیگری دارد. در کیش تفریحات زیادی را می‌توان با خانواده تجربه کرد و در یک رستوران شیک غذا‌های لذیذ ایرانی یا بین‎المللی را خورد. رستوران رویال استار یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی در کیش است که با سرو بهترین غذا‌های ایرانی، فرنگی و دریایی اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم می‌زند. دو پارکینگ اختصاصی و اجرای موسیقی زنده در سالن از دیگر امکاناتی هستند که این رستوران برای ایجاد بهترین ساعات برای گردشگران در سفر به کیش ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های معتبر قیمت تور کیش را چک کرده و یک تور عالی را برای خود و خانواده‌تان انتخاب کنید.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید