امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 482496 |
تاریخ انتشار : 30 شهریور 1401 - 19:04 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: رفع مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند در دستور کار قرار دارد و باید با ارائه راهکارهای مناسب به‌صورت موقت مشکل نگهداری از این ورزشگاه در استان حل شود. سید محمدرضا طالبی، سه شنبه شب ۲۹ شهریور در نشست بررسی مشکلات طرح‌های ورزشی […]

صلح خبر/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: رفع مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند در دستور کار قرار دارد و باید با ارائه راهکارهای مناسب به‌صورت موقت مشکل نگهداری از این ورزشگاه در استان حل شود.

سید محمدرضا طالبی، سه شنبه شب ۲۹ شهریور در نشست بررسی مشکلات طرح‌های ورزشی استان اظهار کرد: پیگیری برای حل اساسی و ریشه‌ای مشکلات این طرح ورزشی در سطح ملی، گام بعدی است که باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش صلح خبر، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی تصریح کرد: باید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند به‌ویژه چمن این مکان ورزشی، به‌خوبی نگهداری شود تا بتوانیم از آن در برگزاری مسابقات ورزشی استفاده کنیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی درخصوص تامین برق فشار قوی برای روشنایی مسیر و پیست موتورسواری مجموعه ورزشگاه غدیر، گفت: تامین برق این مجموعه ورزشی نیازمند ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار است که از طریق رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پیگیری خواهد شد؛ اجرای شبکه فیبر نوری برای تامین اینترنت ورزشگاه غدیر بیرجند نیز نیازمند ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

طالبی با اشاره به اینکه گازرسانی به این ورزشگاه مستلزم آسفالت شکافی محور مواصلاتی بیرجند – سربیشه و گرفتن مجوز از دستگاه‌های متولی و مالکان خصوصی است، بیان کرد: شرکت گاز با ارائه راهکارهای لازم، موضوع را پیگیری کند تا در آینده نزدیک گاز این مکان ورزشی تامین شود.

وی گفت: درخصوص تامین قیر برای ایجاد زیرساخت‌های اماکن و طرح‌های ورزشی استان نیز جلسه‌ای با حضور مسئولان اداره‌ کل راه و شهرسازی، اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بسیج سازندگی برگزار و موضوع به‌صورت موردی پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در زمینه تردد اتوبوس‌ها برای برگزاری احتمالی مسابقات ورزشی در ورزشگاه غدیر بیرجند هماهنگی لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند انجام شود تا مشکلات ترافیکی ایجاد نشود.

وی درباره تکمیل خانه جوان بیرجند نیز یادآور شد: پیگیری‌ها برای تامین اعتبار این طرح ورزشی در دور دوم سفر رئیس‌ جمهور انجام خواهد شد تا به سرانجام برسد.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید