امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 492372 |
تاریخ انتشار : 05 بهمن 1401 - 8:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اگر در نظر دارید تا باغ، حیاط و حتی تراس و بالکن خود را تغییر اساسی بدهید و از آن جا استفاده بهینه بکنید، بی‌شک چمن مصنوعی یکی از اولین گزینه‌هایی است که می‌توانید به وسیله آن فضای هیجان‌انگیز و زیبایی را به وجود بیاورید، آن هم با وجود این که نیاز به نگهداری و […]

اگر در نظر دارید تا باغ، حیاط و حتی تراس و بالکن خود را تغییر اساسی بدهید و از آن جا استفاده بهینه بکنید، بی‌شک چمن مصنوعی یکی از اولین گزینه‌هایی است که می‌توانید به وسیله آن فضای هیجان‌انگیز و زیبایی را به وجود بیاورید، آن هم با وجود این که نیاز به نگهداری و نظافت سخت و پیچیده و یا صرف هزینه‌های گزاف ندارد.

به گزارش صلح خبر به نقل از آسیاچمن، زمانی که وارد بازار چمن مصنوعی می‌شوید، مشاهده می‌کنید که مانند کالاهای دیگر، با سازنده و تولیدکننده چمن مصنوعی مختلفی روبه‌رو هستید و در این جاست که دنیای از سؤالات گوناگون به ذهن‌تان خطور می‌کند.

ما این جا هستیم تا شما را از گرفتار شدن در دام چمن مصنوعی ارزان قیمت و بی‌کیفیت دور نگاه داریم و نشانه‌های کلیدی به شما بدهیم.

نشانه‌هایی که باید درباره چمن مصنوعی ارزان بدانید

1. ظاهر پلاستیکی و مصنوعی دارد

چمن مصنوعی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، تماماً به گونه‌ای طراحی و تولید می‌گردد که درست مانند چمن‌های واقعی، طبیعی به نظر برسد، به گونه‌ای که اصلاً قابل تشخیص نباشد.

اگر هنگام خرید، احساس می‌کنید چمن مصنوعی رنگ کدر و مصنوعی و ظاهر پلاستیکی دارد، بدون‌شک از آن صرف‌نظر کنید چرا که در ابعاد وسیع‌تر می‌تواند نمای زشت و زننده‌ای به وجود بیاورد.

2. طول عمر کمی دارند

وقتی صحبت از چمن مصنوعی و جایگزینی آن با چمن‌های طبیعی می‌شود، این موضوع بیش از هر چیزی حائز اهمیت است که شما چمن‌های همیشه سبزی بیش از 10 تا 15 سال در اختیار خواهید داشت.

اما چمن مصنوعی ارزان در برابر سرمای هوا در پاییز و زمستان و گرمای فصل بهار و تابستان، منقبض و منبسط می‌شود و این امر موجب ترک‌خوردگی و پارگی بکینگ و به دنبال آن جدا شدن الیاف چمن مصنوعی می‌شود. این اتفاقات ممکن است حتی در یک یا دو سال اول نصب چمن روی دهد؛ این موضوع یعنی تمام پولی که برای خرید، نصب، زیرسازی چمن مصنوعی پرداخته بودید، به باد رفته است.

3. زود رنگ‌پریده می‌شود

مشخصه دیگر چمن مصنوعی چینی و ارزان این است که در برابر اشعه های UV نور خورشید، پایدارسازی نشده است و این موضوع به این معنی است که در مدت زمان کوتاهی رنگ سبز خود را از دست می‌دهد و کدر و مات دیده می‌شود.

از طرف دیگر، یک چمن مصنوعی ایرانی مرغوب و باکیفیت بیش از 10 سال در برابر اشعه‌های نور خورشید مقاومت می‌کند و همیشه شاداب و باطراوت به نظر می‌رسد.

4. زبر و خشک احساس می‌شود

از جایی که تولیدکنندگان چمن مصنوعی ارزان به خاطر سود بیشتر از کیفیت محصولات خود می‌زنند، مطمئناً با لمس این چمن‌ها هیچ نرمی و لطافتی احساس نخواهید کرد و انگار یک پلاستیک خشک و خالی را لمس می‌کنید.

اما چمن مصنوعی که با مرغوب‌ترین مواد اولیه و با مجهزترین تجهیزات و همچنین با بهره‌گیری از دانش و علم روز دنیا ساخته شده باشد، حتی لمس آنها حس چمن‌های واقعی و لطافت بهاره را به شما می‌دهد.

آسیا چمن به عنوان گروه صنعتی کرمان موکت بیش از 21 سال است که لقب بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کارخانه چمن مصنوعی در ایران خاورمیانه را از آن خود کرده است.

تیم آسیاچمن متشکل از نیروی کاری متخصص و کارآزموده و کارشناسان و متخصصانی است که فقط و فقط یک هدف دارند و همواره در مسیر رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را می‌کنند، آن هم این است که چمن مصنوعی تزئینی ورزشی با بالاترین کیفیت ممکن و تحت لیسانس تکنولوژی برتر هلند را به دست مشتریان عزیز برسانند.

آسیاچمن، همیشه سبز

شماره تماس: 41127-021 و 09194006300

www.asiagrass.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید