امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 478656 |
تاریخ انتشار : 22 مرداد 1401 - 9:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/البرز رئیس کمیته اسکی چمن ایران از حضور چهار کشور صاحب نام در مسابقات جام جهانی اسکی چمن در پیست بین المللی دیزین خبرداد.  سید مجتبی صید در حاشیه برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ اسکی چمن ایران در گفت‌وگو با صلح خبر گفت: به منظور بالابردن سطح توان اسکی بازان برای شرکت در مسابقات […]

صلح خبر/البرز رئیس کمیته اسکی چمن ایران از حضور چهار کشور صاحب نام در مسابقات جام جهانی اسکی چمن در پیست بین المللی دیزین خبرداد. 

سید مجتبی صید در حاشیه برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ اسکی چمن ایران در گفت‌وگو با صلح خبر گفت: به منظور بالابردن سطح توان اسکی بازان برای شرکت در مسابقات جام جهانی، لیگ اسکی چمن ایران به مدت سه هفته در پیست بین المللی دیزین برگزار شد.

صید افزود: در این دوره از مسابقات ۱۵ اسکی باز آقا و هفت اسکی باز خانم در سه رشته مارپیچ کوچیک، مارپیچ بزرگ و سرعت با یک دیگر به رقابت پرداختند.

 رئیس کمیته اسکی چمن ایران تصریح کرد: این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به مدت دو سال برگزار نشده بود که با همکاری فدراسیون اسکی و هیات اسکی استان البرز شاهد برگزاری مجدد این مسابقات بودیم.

 این مسئول تصریح کرد: مسابقات جام جهانی اسکی چمن با حضور چهار کشور صاحب‌نام از جمله اسلواکی، چک، ایتالیا و اتریش هفته اول شهریور ماه در پیست بین المللی دیزین برگزار خواهد شد.

در همین رابطه ساوه شمشکی نایب رئیس فدارسیون اسکی اظهار کرد: اردوی آماده سازی اسکی بازان به مدت سه هفته در پیست بین المللی دیزین برگزار شد تا اسکی بازان با توان بالا خود را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی اسکی چمن آماده کنند.

وی اظهار کرد: ۱۰ اسکی باز آقا و سه ورزشکار خانم در قالب تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات حضورخواهند داشت.

نایب رئیس فدارسیون اسکی اظهارامیدواری کرد: امیدوار هستیم در این دوره ورزشکاران ایرانی همانند دوره‌های قبل عملکرد خوبی داشته باشند و حائز کسب مقام شوند.

ساوه شمشکی خاطرنشان کرد: سال آینده میزبان ۱۵ کشور صاحب‌نام برای حضور در مسابقات بین المللی اسکی در پیست بین المللی دیزین خواهیم بود.

لیگ کشوری اسکی چمن(بزرگداشت شادروان سید حسن قریشی آقایی)،۱۴،۷ و ۲۱ مرداد ماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار شد، که در پایان در بخش آقایان سید مرتضی جعفری، سید مهدی جعفری و نیما بها هر سه از استان البرز نیز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش بانوان نیز در رده بندی کلی سمانه مشکاتی از استان کردستان اول شد. مهشاد احدی از اردبیل دوم و فائزه ابوالحسنی زاده از استان آذربایجان شرقی سوم شدند.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید