امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 52995 |
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1394 - 12:54 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

 مرگ و میر نوزادان در بروجرد 50 درصد کاهش یافت به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران: محسن صیرفی صبح امروز در صحن رسمی شورای اسلامی این شهرستان اظهار کرد: استقرار یک پزشک متخصص و افزایش پرستاران در بخش نوزادان بیمارستان‌های این شهرستان در سال جاری کاهش مرگ و میر نوزادان را به دنبال […]

 مرگ و میر نوزادان در بروجرد 50 درصد کاهش یافت

به گزارش صلح خبر،پایگاه پایگاه صلح خبر ایران:

محسن صیرفی صبح امروز در صحن رسمی شورای اسلامی این شهرستان اظهار کرد: استقرار یک پزشک متخصص و افزایش پرستاران در بخش نوزادان بیمارستان‌های این شهرستان در سال جاری کاهش مرگ و میر نوزادان را به دنبال داشته است.

وی به هشدار سونامی سرطان در 10 سال آینده اشاره و عنوان کرد: احداث مرکز غربالگری سرطان در شهرستان بروجرد در دستور کار قرار دارد.

nozadan.solhkhabar

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد افزود: تشخیص دو سرطان ریه و سینه در مراحل اولیه درمان کامل با هزینه کمتر را به دنبال دارد.

صیرفی با اشاره به برخی مشکلات پرستاران مراکز درمانی شهرستان بروجرد ادامه داد: احداث مهد کودک برای نگهداری فرزندان پرستاران در بیمارستان‌های این شهرستان همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری را می‌طلبد.

وی تاکید کرد: پرستاران با سعه صدر خود همه کمبودهای مراکز درمانی شهرستان بروجرد را جبران می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد یادآور شد: رفع مشکلات پرستاران این شهرستان خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان را به دنبال دارد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور در همه صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … حضور دارند.

عباس شمس‎الدینی به حقوق مساوی زنان و مردان در دین مبین اسلام اشاره و اظهار کرد: حضور زنان در همه صحنه‌ها کاهش بسیاری از مشکلات جامعه را به دنبال دارد.

وی با اشاره به تعامل مطلوب شورای اسلامی شهر و شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: تامین زمین مرکز بیماری‌های خاص و همکاری در رفع مشکلات بیمارستان‌های این شهرستان گواهی بر این ادعا است.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد تاکید کرد: با توجه به مخالفت مسئولان استانی در احداث مرکز غربالگری سرطان مصوبه‌ای به منظور احداث این مرکز در این شهرستان توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.

شمس‎الدینی ادامه داد: شورای اسلامی شهر و شهرداری بروجرد آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به منظور کاهش مشکلات حوزه درمان اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :قادری

      خبرهای سلامت بیشتر منتشر کنید

    1. نویسنده :نور

      موفق باشید