امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 492753 |
تاریخ انتشار : 09 بهمن 1401 - 8:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی هافبک پرتغالی تراکتور با درخشش در بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن با رساندن شمار پاس‌گل های خود به دو رقم، در آستانه شکستن رکورد بیشترین تعداد پاس‌گل در طول یک فصل رقابت های لیگ‌برتر قرار گرفته است. به گزارش صلح خبر، بدون شک می‌توان گفت ریکاردو آلوز بهترین خرید تیم تراکتور در طی […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی هافبک پرتغالی تراکتور با درخشش در بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن با رساندن شمار پاس‌گل های خود به دو رقم، در آستانه شکستن رکورد بیشترین تعداد پاس‌گل در طول یک فصل رقابت های لیگ‌برتر قرار گرفته است.

به گزارش صلح خبر، بدون شک می‌توان گفت ریکاردو آلوز بهترین خرید تیم تراکتور در طی فصل های اخیر است و همچنین تمدید قرارداد این بازیکن یکی از مثبت ترین اتفاق های رخ داده در این باشگاه به‌حساب می‌آید.

مهندس ریکی تراکتوری‌ها با نقش بی‌بدیل‌اش در امر گلزنی این تیم به بهترین پاسور حال‌حاضر رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه های کشورمان تبدیل شده است.

آلوز که به عقیده کارشناسان در فوتبال ایران بی‌همتاست با ثبت ۱۰ پاس‌گل طی ۱۴ بازی صدر جدول پاسور های لیگ‌برتر را به خود اختصاص داده است و در هر بازی با پاس های تماشایی و بی‌نقص خود ترس را بر تن جان حریفان تراکتور می‌اندازد.

او همچنین با ثبت ۳۸ پاس کلیدی و ۸ پاس گل در دور رفت رقابت‌ها خلاق‌ترین بازیکن و بهترین پاسور نیم‌فصل اول شد.

به نظر می‌رسد، آلوز در دوران سرمربیگری خمز در تراکتور عملکرد بهتری نسبت به حضور قربان بردیف در راس کادرفنی این تیم داشته است، هافبک پرتغالی تی‌تی‌ها در ۱۱ بازی حضور بردیف روی نیمکت این تیم توانست ۶ پاس‌گل بدهد و اکنون در حضور پاکو خمز در سه بازی موفق به ثبت سه پاس گل شده است و در دیدار تراکتور برابر ذوب‌آهن برای اولین بار با پیراهن این تیم توانست در طی یک بازی دو بار پشت‌سر هم این کار را تکرار کند.

اکنون، این بازیکن راه بسیار کوتاهی برای شکستن رکورد بیشترین پاس گل لیگ‌برتر را در پیش دارد و به راحتی می‌تواند با عبور از این رکورد، بهترین پاسور تاریخ لیگ‌برتر شود.

سعید صادقی بازیکن فصل گذشته تیم گل‌گهر سیرجان که امسال در پرسپولیس حضور دارد، این فصل توانست در شرایطی رکورد بیشترین تعداد پاس‌گل تاریخ رقابت های لیگ‌برتر را با ۱۲ پاس‌گل از آن خود کند که تا پایان هفته هفدهم رقابت‌ها تنها ۴ پاس گل داده بود و در هفته های انتهایی با اوج‌گیری خود این رکورد را به ثبت رساند.

آلوز با ثبت ۱۰ پاس‌گل در پایان هفته هفدهم لیگ‌برتر در دوقدمی شکستن رکورد تاریخی صادقی قرار گرفته است و بی‌تردید می‌توان گفت، هافبک پرتغالی تراکتور این شانس را دارد تا با عبور از رکورد بازیکن فصل گذشته گل‌گهر، آماری دست‌نیافتنی را از خود به جای گذاشته و تاریخ‌ساز شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید