امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 477344 |
تاریخ انتشار : 08 مرداد 1401 - 19:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: انتظار مردم این است که تحول را احساس کنند و رویکرد دولت سیزدهم توجه هرچه بیشتر به شهروندان است. جواد محمدی، امروز(شنبه، ۸ مرداد) در گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان که با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، رئیس […]

صلح خبر/اصفهان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: انتظار مردم این است که تحول را احساس کنند و رویکرد دولت سیزدهم توجه هرچه بیشتر به شهروندان است.

جواد محمدی، امروز(شنبه، ۸ مرداد) در گردهمایی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان که با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان و جمعی از معاونین اداره کل در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها پرچم‌دار و سکان‌دار توسعه امر خطیر ورزش و امور مهم جوانان در سطح استان اصفهان هستند، البته انتظار مردم این است که تحول را لمس و احساس کنند.

وی افزود: دولت سیزدهم با رأی و اعتماد مردم نزدیک به یک سال است که شروع به فعالیت کرده و با برنامه‌ریزی مطلوبی که انجام شده توفیقات خوبی در سطح کشور شاهد هستیم و باید به انتظار مردم برای لمس تحول توجه کنیم.

محمدی یکی از مقوله‌های مهم جامعه امروز را ورزش و امور جوانان دانست و گفت: انتظار از ما این است که تلاش جدی داشته باشیم، زیرا مردم باید تحول را حس کرده و این مهم با برنامه‌ریزی و عملکرد مطلوب ما رقم خواهد خورد که نباید از هیچ تلاشی فروگذار بود.

وی در خصوص تعامل ادارات ورزش و جوانان با سازمان‌های مختلف، خاطرنشان کرد: ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها باید با فرمانداری، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و همه سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در راستای رسیدن به اهداف مدنظر تعامل برقرار کنند تا از همه پتانسیل‌ها بهره ببرند. همچنین بحث ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان‌ها را باید جدی بگیریم تا اتفاقات خوبی در حوزه جوانان رخ دهد.

به گزارش صلح خبر، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه ورزش باید در شهرستان‌ها رویداد محور شود، تصریح کرد: با برگزاری همایش‌های مختلف عمومی مانند دوچرخه ‌سواری، کوه ‌گشت، پیاده‌روی و… مردم را به ورزش مشتاق می‌کنیم تا ورزش را رویداد محور تلقی کنند.

وی افزود: بهتر است مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان‌ها با یاد و خاطره یک شهید ورزشکار برگزار شود زیرا ما هرچه داریم از خون شهدا است و ما باید یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بداریم.

بسیج در کنار ورزش و ورزشکاران است

محمدی با اشاره به کانون بسیج ورزشکاران، یادآور شد: بسیج در کنار ورزش بوده و همواره دوشادوش ورزش است. در همه عرصه‌های اجتماعی زحمات زیادی را بسیج کشیده و باید در برنامه‌های فرهنگی ورزشی تعامل ویژه‌ای با کانون بسیج ورزشکاران داشته باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با تأکید بر اهمیت بخش روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: حوزه روابط عمومی باید در ادارات شهرستان‌ها تقویت شود و مسئولان این حوزه باید اخبار و تصاویر رویدادهای شهرستان مربوطه را به روابط عمومی ستاد و دیگر رسانه‌ها ارسال کنند.

اولین راهبرد بسیج، ترویج مرام پهلوانی است

همچنین وحید رجبی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان از تعامل بسیار خوب این سازمان با اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و در خصوص راهبردهای اصلی سازمان بسیج ورزشکاران گفت: اولین راهبرد ما ترویج، تقویت و تعمیق مرام پهلوانی در فرهنگ ورزش است، دومین راهبرد عدالت محوری در ورزش و مبارزه با فساد است. همچنین صیانت از استقلال و اهداف انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ عمومی ورزش مبتنی بر سبک انقلاب اسلامی، سومین و چهارمین راهبرد بسیج است.

وی با اشاره به چشم‌اندازهای سازمان بسیج ورزشکاران در ۴۰ سال دوم، گفت: چشم‌اندازهایی داریم که مربوط به ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی است و می‌توان از ورزش معنوی توأم با جوانمردی و حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی نام برد که راهبردهای ما برگرفته از همین چشم‌اندازها هستند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، افزود: در مسیر فعالیت‌هایی که مجموعه سازمان بسیج ورزشکاران و کانون‌های بسیج ورزشکاران در سطح شهرستان‌ها انجام می‌دهند، پیگیر راهبردها با نگاه به چشم‌اندازها هستند، در این بین به مسئولان کانون‌ها گفته شده که تعامل ویژه‌ای با ادارات ورزش و جوانان داشته باشند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید