امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 293620 |
تاریخ انتشار : 22 تیر 1398 - 19:05 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مراسم بزرگداشت پروفسور “رضا ملک‌زاده”؛ پدر کوهورت کشور و معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با “روز پزشک” در شیراز برگزار می‌شود. به گزارش صلح خبر، حبیب شریف، رئیس بنیاد نخبگان فارس با اشاره به برگزاری مراسم‌های تکریم و پاسداشت خدمات نخبگانی مفاخر بومی، […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مراسم بزرگداشت پروفسور “رضا ملک‌زاده”؛ پدر کوهورت کشور و معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با “روز پزشک” در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش صلح خبر، حبیب شریف، رئیس بنیاد نخبگان فارس با اشاره به برگزاری مراسم‌های تکریم و پاسداشت خدمات نخبگانی مفاخر بومی، گفت: تجلیل و تکریم از نخبگان و سرآمدان عرصه علم و فرهنگ کشور به منظور پاسداشت مقام اثرگذاری والای این بزرگان در جامعه، وظیفه خطیری است که باید به نحو شایسته به انجام رسد و این افتخارآفرینان و قهرمانان ملی، به عنوان الگو به جوانان معرفی شوند.

وی افزود: بنیاد نخبگان استان فارس به نمایندگی از بنیاد ملی نخبگان و با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، هفتمین «همایش ملی پاسداشت نخبگی» را ۳۱ مردادماه همزمان با روز پزشک، به منظور تکریم و الگوسازی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی پروفسور رضا ملک‌زاده، پدر کوهورت کشور و استاد برجسته علوم پزشکی برگزار می‌کند.

شریف ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند مقالاتی با محوریت شخصیت یا فعالیت‌های علمی این استاد بزرگوار، به صورت نقد و تحلیل و یا نوشته‌هایی از نوع خاطره و دلنوشته، به دبیرخانه این مراسم ارسال کنند و در پایان نیز از برگزیده این مقالات به عنوان کتاب در همایش رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است، مراسم بزرگداشت پروفسور رضا ملک‌زاده؛ پدر کوهورت کشور، معاون پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاد برجسته علوم پزشکی، ۳۱ مردادماه همزمان با روز پزشک در شیراز برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این همایش ملی، به سامانه بنیاد نخبگان استان فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید