امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 410433 |
تاریخ انتشار : 29 آذر 1399 - 15:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر مدل کفش پاشنه بلند زنانه می‌دانیم که در دوران حاضر و با پیشرفت روزافزون فنّاوری، بازار خرید اینترنتی کالا ازجمله خرید اینترنتی کفش بسیار داغ‌تر از قبل شده و حتی بیماری کرونا هم باعث شده که توجهی بیش‌ازپیش به فروش اینترنتی شود. شاید برای شما هم جالب باشد […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

مدل کفش پاشنه بلند زنانه

می‌دانیم که در دوران حاضر و با پیشرفت روزافزون فنّاوری، بازار خرید اینترنتی کالا ازجمله خرید اینترنتی کفش بسیار داغ‌تر از قبل شده و حتی بیماری کرونا هم باعث شده که توجهی بیش‌ازپیش به فروش اینترنتی شود.

مدل کفش پاشنه بلند زنانه

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کفش پاشنه‌بلند در ابتدا کاربردی مردانه داشته و در جنگ‌ها از این مدل کفش استفاده می‌کردند.

تاریخچه کفش پاشنه بلند، به ایران و دوران صفوی بازمی‌گردد. زمانی که شاه‌عباس صفوی برای جلب اتحاد اروپا، در جنگ‌های عثمانی، جنگاورانی با کفش پاشنه‌بلند روانه اروپا می‌کند و همین امر باعث می‌شود، طیف عظیمی از افراد به مدل کفش پاشنه‌دار جذب‌شده و این‌گونه استفاده از کفش پاشنه بلند در اروپا، رواج می‌یابد.

اگر به نقاشی‌های مربوط به آن دوران نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که کاربرد کفش پاشنه بلند در آن دوران رفته‌رفته، به‌صورت یک نماد یا یک المان از جایگاه اجتماعی افراد به‌حساب می‌آید.

به‌گونه‌ای که لوئی چهاردهم با کفش پاشنه بلندش، معروف شده و دامنه این تأثیر آن‌قدر زیاد است که رنگ قرمز پاشنه کفشش، باعث الهام بخشی به طراح بزرگ، کریستین بوبوتین می‌شود و این‌گونه است که بعد زیبایی‌شناسی کفش‌های پاشنه بلند، موردتوجه طراحان مد و لباس قرار می‌گیرد و کاربردی زنانه می‌یابد. سپس در میانه‌ی قرن ۱۹ و با پیدایش و گسترش عکاسی، بازار کفش پاشنه دار زنانه بیش‌ازپیش موردتوجه طراحان مد و لباس قرار می‌گیرد.

چنانچه که می‌توان دامنه اهمیت کفش پاشنه‌بلند زنانه را در طراحی لباس زنانه، بسیار متنوع‌تر و فراگیرتر از قبل هم دانست.

مدل کفش پاشنه بلند زنانه

در میان پوشاک زنانه، بازار کفش پاشنه بلند مثل همیشه داغ است.

حالا می‌خواهیم فهرستی از به‌روزترین کفش‌های پاشنه‌بلند ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با نگاهی به کفش‌های پاشنه‌بلند روز دنیا، بیش‌ازپیش در عرصه‌ی مد و خاص متفاوت باشید.

یکی از آیتم‌های که در طراحی کفش ۲۰۲۲ زیاد به چشم می‌خورد، کفش پاشنه بلند زنجیر دار است؛ که بسته به بزرگ و کوچک بودنشان در موقعیت‌های متفاوت کاربردشان متفاوت می‌شود. به‌گونه‌ای که اگر زنجیرهایشان بلند و بزرگ باشند بیشتر به درد استایل‌های راحت و کژوال می‌خورند و اگر زنجیرهایشان کوچک باشند بیشتر مناسب استایل‌های رسمی هستند.

یکی دیگر از مد‌های کفش پاشنه بلندی که حدود پانزده سال پیش در بازار مد رایج بود، کفش پاشنه بلند بنددار هستند که دوباره روانه بازار شدند.
این نوع کفش‌ها درواقع نوعی طراحی مجدد از مدل قدیمی به‌حساب می‌آیند که بیشتر مناسب استفاده برای فصل تابستان هستند.‌

می‌توانید این کفش‌ها را با پیراهن یا شومیز زنانه شیک ست کرده و ظاهری متفاوت برای خود به وجود بیاوردید.

این روز‌ها استایل مینیمال، طرفدار‌های بسیاری پیداکرده که می‌توان رد این سبک از طراحی را در انواع طراحی، از طراحی دکوراسیون گرفته تا طراحی لباس و اکسسوری و … جست.

همچنین در طراحی کفش هم، دوباره طرح‌های ساده و مینی مال جای خودش را در میان انواع متعدد و گوناگون کفش‌ها پیداکرده و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

این کفش‌ها به دلیل رنگشان که تک‌رنگ و یکدست بوده و غالباً در رنگ‌های سیاه، سفید و یا خاکستری دیده می‌شوند به‌راحتی قابلیت ست کردن با بقیه لباس‌ها رادارند و شما به‌راحتی می‌توانید با مدل کفش پاشنه‌بلند مینیمال ظاهری ساده و متفاوت برای خود رقم بزنید.

مدل کفش پاشنه بلند زنانه

کفش پاشنه بلند ترنسپرت و همچنین کفش پاشنه بلند خزدار از ۲۰۱۹ در عرصه مد بسیار موردتوجه قرارگرفته و نظر بسیاری از بانوان شیک‌پوش را به خودش جلب کرده است.

ازآنجاکه بازار کفش‌های پاشنه بلند، بسیار متنوع است درنتیجه سالانه کفش‌های پاشنه بلند در طراحی‌های متعدد و مدل‌های بسیار زیبا روانه بازار می‌گردند و هر بانوی شیک‌پوش و خوش استایلی می‌داند برای اینکه با ظاهری متفاوت و آراسته بتواند در مکان‌های گوناگون ظاهر شود می‌بایست در کمد لباسی‌اش مجموعه‌ای از متفاوت‌ترین کفش پاشنه‌بلند متناسب با به‌روزترین ترند و مد دنیا داشته باشد، درنتیجه خرید اینترنتی کفش زنانه امکان انتخاب و دسترسی به کفش دلخواهتان را برای شما فراهم می‌کند.

درنهایت شما باید در هنگام خرید کفش پاشنه دار زنانه، علاوه بر فاکتور زیبایی، راحت بودن کفش پاشنه بلند را هم در نظر بگیرید، زیرا استفاده طولانی‌مدت از کفش پاشنه بلند باعث به وجود آمدن عوارضی، چون کمردرد، پادرد و بسیاری امراض دیگر را برای شما به وجود می‌آورد.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید